Translate

Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ, Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ



Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
=====

“Τί είναι, άραγε, αυτό που συνδέει τόσο ετερόκλητους εκκλησιαστικά ανθρώπους, όπως είναι ο Οδυσσέας και ο π. Βολουδάκης; Είναι η διαστροφή του παποκαισαρισμού, δηλαδή το να ερμηνεύει κανείς τα εκκλησιαστικά πράγματα με κριτήρια πολιτικά, το να συμπήγει εξωεκκλησιαστικές συμμαχίες και με την δύναμή τους να ζητά να επηρεάσει τα εκκλησιαστικά πράγματα, το να εισάγει μέσα στην Εκκλησία και στα μυαλά των ανθρώπων τα πολιτικά κριτήρια  υπεράνω των κριτηρίων της πίστεως. Κατά την γνώμη μου κακώς ο Οδυσσέας και άλλοι αγαπημένοι μου αδελφοί υποστηρίζουν την αποτείχιση με την μορφή που την υποστηρίζουν, δηλαδή με την ακραία μορφή της άκρας “καθαρότητος." Μία αποτείχιση προσαρμοσμένη στα σημερινά δεδομένα είναι "επιβεβλημένη" με την μορφή της απομάκρυνσης από τους αιρετικούς οικουμενιστές. Αυτό, όμως, είναι ένα άλλο θέμα.   

Από την άλλη μεριά ο π. Βολουδάκης, ως καταληψίας του “Ορθοδόξου Τύπου”, πολεμά την αποτείχιση της οποιασδήποτε μορφής καί τον π. Θεόδωρο Ζήση, ως τον επιφανέστερο εκπρόσωπό της. Και εγώ και ο κ. Τελεβάντος και ο κ. Νούνης πολεμάμε τον π. Βολουδάκη, επειδή πολεμά την οποιαδήποτε μορφή αποτείχισης, λόγω του ότι συγχέει τα πολιτικά με τα εκκλησιαστικά πράγματα εξαιτίας ενός παποκαισαρικού πνεύματος. 

Κάθε άλλο παρά θα έπρεπε να εισπράττουμε την μήνιν του Οδυσσέα γι’ αυτό,  εφόσον και αυτός και εμείς με την μία ή την άλλη μορφή υποστηρίζουμε την αναγκαιότητα της  ΙεροΚανονικώς κατοχυρωμένης αποτείχισης. Αντίθετα θα έπρεπε γι’ αυτό να μας επαινέσει. Παρ' όλα αυτά ακατάσχετα μας βρίζει, όχι επειδή πολεμάμε τον π. Βολουδάκη που πολεμά την αποτείχιση της οποίας τυγχάνει μανιώδης υπέρμαχος, αλλά επειδή βλάπτουμε τά συμφέροντα της πολιτικής παράταξης "Κοινωνία" και αποκαλύπτουμε την παποκαισαρική  ανάμειξη σε αυτήν του ιερέως π. Βολουδάκη. Δηλαδή ο Οδυσσέας και ο καθείς, που έχει βλαφθεί από το Βολουδακικό παποκαισαρικό πνεύμα προτιμά τα συμφέροντα του κόμματος "Κοινωνία" παρά τα συμφέροντα της Εκκλησίας.

Στον μεν π. Βολουδάκη θα είχαμε να πούμε ότι με τα λόγια κτίζει κανείς ανώγεια και κατώγεια, γίνεται συνεχιστής του έργου του Καποδίστρια, παίρνει την σκυτάλη κατ' ευθείαν από εκείνον. Άλλωστε ο καθένας είναι ό,τι δηλώσει. Στον δε αδελφό Οδυσσέα θα είχαμε να πούμε να ξεδιαλύνει το παποκαισαρικό κομφούζιο που έχει μέσα στο μυαλό του.”  

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΩΡΙΤΟΥ
_________

Αγαπητή κυρία Λωρίτου. Ασφαλώς και έχετε δίκαιο να ρωτάτε βάσει ποιας λογικής ένας που καυχάται για την ακραία αποτείχιση -γράφε σχίσμα- που έκανε, υποστηρίζει ένθερμα κάποιον που είναι σφοδρότατα διακείμενος εναντίον κάθε μορφής αποτείχισης.

Όλα μας τα λέτε καλά, κυρία Λωρίτου, πλην όμως γράψατε το σχόλιό σας με την πεποίθηση ότι ο συντάκτης των θεολογικών ασυναρτησιών, που κατέγραψε το γνωστό σχισματικό ιστολόγιο, είναι ο κ. Οδυσσέας Τσολογιάννης.

Αν, λοιπόν, ο συντάκτης του σχολίου είναι ο κ. Τσολογιάννης θα μπορούσαμε να τον ελέγξουμε -όπως πολύ επιτυχώς εσείς κάνατε- για την ασυνέπειά του και το ανακόλουθο της συμπεριφοράς του.

Αν, όμως, ο συντάκτης του σχολίου είναι ο Αρχιμανδρίτης Μελέτιος Βαδραχάνης τότε τα πράγματα διαφέρουν άρδην.

Ο π. Μελέτιος αποσύρθηκε από τη “Σύναξη κληρικών και μοναχών” της οποίας διορίστηκε συντονιστής για τους όποιους λόγους. Αυτό που μετρά είναι ότι προφανώς κάθε άλλο παρά έχει διάθεση να αποτειχιστεί. Άρα δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα να υποστηρίζει τον π. Βασίλειο Βολουδάκη.

Γιατί, όμως, τον υποστηρίζει τόσο θερμά; Μόνον για ένα λόγο! Επειδή τον θεωρεί αντίπαλό μου. Το μίσος του εναντίον μου είναι τέτοιο ώστε συντάσσεται με τους όποιους αντιπάλους μου ασχέτως αν διαφωνεί μαζί τους όπως θα αποδείξω σε προσεχές άρθρο.

ΤΟ TIMING ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΟΥ π. ΜΕΛΕΤΙΟΥ
_________

Ας μη μας διαφεύγει, όμως, η ουσία του πράγματος που δεν είναι άλλη από το timing της επίθεσης του π. Μελέτιου. 

Το ιστολόγιο “Απολογητικά” του κ. Νούνη και το δικό μου ιστολόγιο ανάρτησαν κείμενα που ασκούν έλεγχο εναντίον των κακοδοξιών του π. Βασίλειου Βολουδάκη. Ταυτόχρονα επισημαίνουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο που διαδραματίζει η πρεσβυτέρα Νινέττα Βολουδάκη στο Παποκαισαρικό κόμμα “Κοινωνία”.

Η πρεσβυτέρα Νινέττα -όπως θα εξηγήσω προσεχώς σε άρθρο που επιγράφω “Το πνευματικό ναρκοπέδιο που ονομάζεται π. Βασίλειος Βολουδάκης”- είναι -από πολλές απόψεις- η αχίλλειος πτέρνα του π. Βασιλείου. Όταν, λοιπόν, ο σεβαστός μας Γέροντας διαπίστωσε ότι η αγαπημένη του σύζυγος βρέθηκε στο στόχαστρο της κριτικής έδωσε εντολή να υπάρξει αμέσως σκληρή κακοήθης απάντηση, η οποία δεν χαρίστηκε ούτε στην κυρία Χριστίνα Νούνη.

ΣΤΟΧΟΣ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ
_________

Γι’ αυτό, by all means, να μην αφήσουμε στο απυρόβλητο τον Οδυσσέα πολλώ μάλλον τον σατανικό π. Μελέτιο Βαδραχάνη αρκεί να ξέρουμε ότι ο πραγματικός μας στόχος είναι ο κακόδοξος κληρικός π. Βασίλειος Βολουδάκης, ο καταληψίας του “Ορθοδόξου Τύπου”, που καρφώνει πισώπλατα τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και προσπαθεί να τον ναρκοθετήσει και να τον αποπροσανατολίσει.

Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία σας, κυρία Λωρίτου, να αποδεχθείτε τον ισχυρισμό μου ότι ο συντάκτης των σχολίων του ιστολογίου “Ομολογία” είναι ο π. Μελέτιος. Όσο και να βασανίζετε, όμως, το μυαλό σας ουδέποτε θα μπορέσετε να εξηγήσετε τη στάση της “Ομολογίας” αν ο κ. Οδυσσσέας Τσολογιάννης είναι ο συντάκτης των σχολίων του ιστολογίου.
Στις θετικές επιστήμες, κυρία Λωρίτου, όπως και στη φιλοσοφία, ξεκινούμε με μια υπόθεση και προχωρούμε βάσει αυτής εφόσον εξηγεί ικανοποιητικά τα φαινόμενα. Αν η υπόθεση αυτή δεν επαληθεύεται στην πράξη την εγκαταλείπουμε και αναζητούμε άλλη υπόθεση. Η δική σας υπόθεση, κυρία Λωρίτου, ότι ο κ. Τσολογιάννης συνέταξε τα σχόλια της “Ομολογίας” αποδεικνύεται στην πράξη αδιέξοδη. Για δοκιμάστε την αντικατάσταση του κ. Τσολογιάννη με τον π. Μελέτιο και θα αντιληφθείτε ότι όλα εξηγούνται κανονικά.

Σε κάθε περίπτωση επαναλαμβάνω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το πρόβλημά μας δεν είναι ούτε ο π. Ιερόθεος Αργύρης, ούτε ο π. Μελέτιος, ούτε ο κ. Τσολογιάννης, ούτε ο κ. Τραμπούλης. Το πρόβλημά μας είναι μόνον ο κακόδοξος κληρικός π. Βασίλειος Βολουδάκης.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΝΑΔΡΟΥ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΓΑΥΓΑΜΗΛΩΝ
________

Η στρατηγική του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη μάχη των Γαυγαμηλών βρίσκεται πάντοτε μπροστά μου όταν διεξάγω μάχες. Αφού εκνεύρισε τους Πέρσες με τις κινήσεις του ιππικού του ο Μέγας Αλέξανδρος διαπίστωσε ότι υπήρχε ένα κενό στις καταφανώς υπέρτερες Περσικές γραμμές. Αμέσως όρμησε και διέσπασε τη γραμμή του εχθρού και δεν χασομέρησε καθόλου με το να κυνηγά το ιππικό των Περσών ή να προσπαθεί να διαταράζει τις θέσεις μάχης του Περσικού πεζικού. Αντιθέτως όρμησε αμέσως εναντίον του Δαρείου χωρίς να λογαριάζει ότι έβαζε έτσι σε θανάσιμο κίνδυνο ακόμη και τη ζωή του και έτρεψε τον Πέρση μονάρχη σε άτακτη φυγή και κέρδισε νικηφόρα την τελευταία μεγάλη μάχη με τους Πέρσες.

Αυτή την τακτική προσπαθώ να ακολουθώ. Κατοπτεύω το έδαφος. Εντοπίζω το στρατηγείο του εχθρού και ορμώ ακάθεκτος εναντίον του. Έτσι με το μάθημα των Θρησκευτικών λ.χ. χωρίς να πολυασχολούμαι με τον κ. Γιαγκάζογλου και τους ΚΑΙΡΟΣκόπους, συγκεντρώνω τα πυρά μου εναντίον του μεγάλου υπεύθυνου της ναρκοθέτησης του αγώνα να διατηρηθεί αλώβητος ο ορθόδοξος χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών, που δεν είναι άλλος από τον διά τας αμαρτίας ημών Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

Το ίδιο κάνω με τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη. Ούτε ο π. Μελέτιος, ούτε ο κ. Τσολογιάννης ούτε ο π. Ιερόθεος Αργύρης, ούτε ο κ. Τραμπούλης, επαναλαμβάνω, είναι οι αντίπαλοί μας αλλά ο κακόδοξος κληρικός, που θρονιάστηκε στον “Ορθόδοξο Τύπο” με ανορθόδοξες μεθόδους που δείχνουν ότι δεν σεβάστηκε ούτε το μυστήριο της εξομολόγησης τουτέστιν ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης.

Εχθρόν κατοπτεύσατε, βάλατε, πυρ, μάθαμε στο στρατό.

Γιατί, λοιπόν, χασομερούμε και πυροβολούμε σε άλλο στόχο;


ΠΗΓΗ: Ιστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_19.html