Translate

Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ «ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ» ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ, ΟΤΙ: «Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ»





Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ «ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ» ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ, ΟΤΙ: «Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ»
Του Παναγιώτη Νούνη

Δείτε το εδώ εδώ και εδώ σε PDF Google Drive και DOCS. 


Τάδε έφη ο «Ακτιστοφωτιστής των νεοΓραικών» ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λεμεσού κύριος Αθανάσιος:
«Πιστεύω ότι δεν έβλαψε η Σύνοδος αυτή. Αλλά πολύ περισσότερο βλάπτει το σχίσμα εις την Εκκλησία. Αυτός είναι ο κίνδυνοςνα μήν πλανήθουμε και να βγάλουμε βιαστικές αποφάσεις και να δημιουργήσουμε σχίσματα και έριδες στην Εκκλησία αυτό θα είναι τραγικό διότι αυτό θα στοιχήσει τη σωτηρία μας. Ενώ μια Σύνοδος στη Κρήτη δεν έχει να πεί πολλά πράγματα για το Λαό (του Θεού) που αγωνίζεται καθημερινά να ακολουθήσει την Εκκλησία και το Ευαγγέλιο στη καθημερινή του ζωή.» [ΠΗΓΗ: DOXOLOGIA.ro, Despre Sinodul din Creta - IPS Atanasie, Mitropolit de Limasol (Cipru), [ΒΙΝΤΕΟ], https://www.youtube.com/watch?v=KiCsIioA-rw&index=46&list=WL].
Προτού σχολιάσω τις επίμαχες, κακόδοξες, βαλτοπεδινές και άτοπες Αθανασιακές δηλώσεις, να υπενθυμίσω, μερικά παρελθοντικά και παροντικά εκκλησιαστικά δρώμενα και στοιχεία στους αναγνώστες/τριες μας.
Προτού όμως το πράξω έχει σημασία να πώ, ότι ο μητροπολίτης Λεμεσού ήτο καλεσμένος και βαλτός από τον Αρχιεπίσκοπο και Αρχιοικουμενιστή της Μολδαβίας και Βουκοβίνης κύριο Θεοφάνη, όπου διενήργησε εκεί, τις εν λόγω κακόδοξες δηλώσεις, για χάριν του ψευδεπισκόπου της Μολδαβίας. Τα ίδια κακόδοξα διεκήρυξε και συνέπραξε και στο Ντάρτμουντ υπέρ του φίλου του Αρχιοικουμενιστού Μητροπολίτου της Γερμανίας. [Δείτε εδώ: Αντιπατερικός και οικουμενιστικός ο λόγος του μητροπολίτου Λεμεσού κ. Αθανασίου (ΒΙΝΤΕΟ 2014),  https://www.youtube.com/watch?v=bDsEcssLAJo].
Το κακόδοξο μητρώον και ο διαβολικός κατήφορος του δεσπότη της Λεμεσού δεν έχει σταματημό πλέον διότι γέγονε, δυστυχώς, ιδιαίτερο ιδίωμα της πολύτιμης προσωπικότητός του η σατανική διγλωσσία.
Για τον εν λόγω Αρχιεπισκόπο Ιασσίου και μητροπολίτη Μολδαβίας έχουμε συγγράψει προς το τέλος του Μαΐου κάποιες σθεναρές θεολογικές αντιρρήσεις, διότι, διενεργεί, σατανοκίνητους διωγμούς κατά του Χριστεπώνυμου πληρώματος του στη Μολδαβία όπου Κλήρος και Λαός, του διακόπτωσι το Μνημόσυνο, και ενεργώσι την Κανονική ιερά Αποτείχιση από ψευδοποιμένες όπου αυτή ως Αγιοπνευματικό θείο και παιδαγωγικό φάρμακο του Βασίλειου ιερατεύματος, απαλάττει, την Εκκλησία μας από τα Σχίσματα και τους αιρετικούς Κληρικούς. [Δείτε εδώ: Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ κ. ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΑΔΙΚΟΝ ΔΙΩΓΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ/ΛΑΪΚΩΝ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ, http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/05/blog-post_26.html, https://drive.google.com/file/d/0B-IiS5cE9vQxV0VaZkR0NGlLZ0tHRVlYcWc3NFpZQlM4Y3Z3/view].
Ο σεβ. Λεμεσού κ. Αθανάσιος, για χάριν των κακοδόξων Αρχιοικουμενιστών φίλων του, αντί για χάριν των Φίλων και Αγίων του Θεού, διαπραγματεύεται συστηματικά, και αλλοιώνει φοβερά, ΔΗΜΟΣΙΩΣ, την Πίστη των Ορθοδόξων. Εμείς όμως παραμένουμε τυφλά και ανόητα προσκολλημένοι στο πανάγαθο και πανίερο πρόσωπό του και τον εξιδανικεύουμε σε δυσθερώτητα ύψη αφού φημοληγούνται ψευδώς και παραπλανητικώς  οι «υπερυπτάμενες συμπροσευχές» του και ο «ακτιστοφωτισμός» του που λαμβάνει χώρα από άγνωστα πνεύματα.   
Εξάπαντος ας πάψουμε να κρυβώμεθα οπίσω του μικροσκοπικού δακτύλου μας, το ερώτημα παραμένει αμείλικτο ενώποιον ολονών μας και δή Κλήρου και Λαού της ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού: ο Λεμεσού, είναι ή δεν είναι, εν τέλει ένας ψευδεπίσκοπος και λυκοποιμήν σιγονταροΟικουμενιστής;
Διενεργεί νεωτερισμούς, π.χ.: έβαλε γυναίκες στα Ψαλτήρια ως «ιεροΨάλτριες», χειροτονεί Λαϊκούς με φοβερά κωλύματα Ιερωσύνης, ανέχετε «κατ΄οικονομία» δήθεν, γράφτε αντιΚανονική παρανομία και «παρα-οικονομία», Κληρικούς όπου έπρεπε ΗΔΗ να είναι καθαιρεμένοι ελέω φοβερών «ηθικών κωλυμάτων», διασπείρει μετα των συν αυτώ αυλοκράτορων του, δια του βυζαντινισμού της σατανικής φημολογίας, συκοφαντικές δυσφημίσεις, κατά τινών σεβαστών θεολόγων εντός και εκτός Κύπρου κ.ο.κ., και διακηρύττει, κακοδοξίες γυμνή τη κεφαλή. Έχωσι έτσι τα πράγματα: Ναι ή ού; Παρακαλώ πολύ να αιτιολογήσετε την όποια επιλογή απαντήσεως.
Ποια είναι η κατ΄εξοχήν κακοδοξία του σεβ. Λεμεσού; Το αναντίρρητο εκκλησιαστικό γεγονός όταν πέρσυ (31 Ιουλίου 2016) ακριβώς τέτοιο καιρό, έδωσε ευλογία σε ΑΠΑΝΤΕΣ τους ιερούς Ναούς και τις ιερές μονές της επαρχίας Λεμεσού, να αναγνωσθεί εξ άμβωνος και γυμνή τη κεφαλή, η κατηχητική και ποιμαντική εξάπαντος η ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣΑ και ΛΗΣΤΡΙΚΗ Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιος, ένα νεοΦαναριώτικο υδροκυάνειο, όπου ήτο μία κυπριακή εκκλησιαστική προπαγάνδα υπέρ των Ληστρικών αποφασισθέντων της μοιχοΣυνόδου της Κρήτης.[Δείτε εδώ: «ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ», http://churchofcyprus.org.cy/24143].
Η σατανική κακοδοξία και η ταγκαλίστικη κολοτούμπα του σεβ. κ. Αθανασίου, καθώς και του Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου μαζί και των υπολοίπων κυπρίων μητροπολιτών επισκόπων και χωρεπισκόπων, μηδενώς εξαιρουμένων και των υπολοίπων κυπρίων Κληρικών και Ηγουμένων, είναι, όταν ειδικά εκείνος ως δήθεν παραδοσιακός «Αγιορείτης Γέροντας» και «υψιπετής Ομολογητής» ως Μέλος της ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου, δεν απέρριψε ΑΡΔΗΝ και ΑΜΕΣΩΣ, το εν λόγω ληστρικό και αιρετίζων μήνυμα ενώ στην «Σύνοδο» της Κρήτης, αρνήθηκε να υπογράψει το κατ΄εξοχήν κακόδοξο και ληστρικό Κείμενο. Βέβαια και η δειλή στάσις του Λεμεσού να μη καταγγήλλει, ετεροχρονισμένα, τον Αρχιεπισκόπον Κύπρου για την Ληστρική και παράνομη πλαστογραφία και υπογραφή του γνωστού «αντ΄Αυτού» σε εν λόγω αιρετικώτατο «Συνοδικό» Κείμενο, συνιστά ένοχη σιωπή.
Τί σόϊ άξιος(;) και καλός(;!) Επίσκοπος είναι αυτός όταν άφηνει να διαστρέφεται η Πίστη μας; Τι σόϊ απλανής (!!) Γέροντας είναι αυτός όταν δεν δύναται να διακρίνει, την καλοδοξία από την κακοδοξία, και διενεργεί, συστηματικό και προκλητικώτατο βιασμό των Ιερών Κανόνων; Τι σοβαρός μητροπολίτης είναι αυτός όπου εξασκεί την εωσφορική διγλωσσία επτάκις της ημέρας;
Μοναδική παραμυθία και όαση, ακραιφνούς ορθοδοξίας και γνησίας ορθοπραξίας, μία κρυστάλινη και Χριστοφόρα χρυσοπηγή του ακτίστου Φωτός, προέρχεται, μόνον, εκ της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, όπερ, αρνήθηκε ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΩΣ να υπακούσει, διά της αγίας Εκκλησιαστικής ανυπακοής, στα διαβολικά προστάγματα των αρχιεπισκοπικών εντολών εκ της ιεράς Συνόδου και εν τέλει ΔΕΝ ανέγνωσε ΚΑΘΟΛΟΥ το εν λόγω ληστρικώτατο κείμενο «προς τον Λαό» του Θεού.
Είναι ευρέως γνωστό, και ένα ακόμη κακόδοξο συμβάν, περί του Λεμεσού, και εννοείται μόνο ένας εκ γενετής τυφλός ηλίθιος και διανοητικά υστερημένος, θα τα αποδώσει, στην αστρολογική σφαίρα των συμπτώσεων και της δεισιδαιμονικής τυχαιότητος: Όταν, λ.χ. ο νεωτεριστής σεβασμιώτατος Λεμεσού, παραμονές Θεοφανείων του 2017, σε δημόσια τηλεοπτική του συνέντευξη, στην εκπομπή «ΜΑΖΙ» με την εκλεκτή δημοσιογράφο κυρία Ελίτα Μιχαηλίδου, επροέβει, σε επιπρόσθετες απαράδεκτες κακόδοξες και ψευδείς δηλώσεις ενώποιον Θεού και ανθρώπων, όπερ και έχει πλέον απαγοητεύσει πάμπολλους φανατικούς οπαδούς και μαθητές του.
Ιδιαιτέρως, εμάς το Χριστεπώνυμο ποίμνιό του που τον έχουμε σε υψηλή αγάπη και εκτίμηση, μας έχει κατασκανδαλίσει σε τινά βάθος απροσμέτρητο, διότι ετόλμησε μία ακόμη φορά, με τέτοια αηθή συμπεριφορά και αντιΧριστιανική αναίδεια, να διακηρύξει, δημοσίως, τέτοια φοβερά κακόβουλα και φρικτά κακόδοξα ψέματα κατά των αντιΟικουμενιστών Ομολογητών αδελφών και πατέρων μας.
Η εν λόγω εκπομπή, με μια μόλις πρόσφατη έρευνα που έψαξα για να τη βρώ, φαίνεται, ότι τελικά αποσύρθηκε (;!) από το διαδικτυακό αρχείο και την ιστοσελίδα του ΡΙΚ. Γιατί άραγε αποσύρθηκε; Τυχαίο; Συμπτωματικό;
Δόξα τω Θεώ όμως, που επρολάβαμε και απεκόψαμε έγκαιρα από την όλη συνέντευξη το δεκάλεπτο εκείνο σημείο, όπου αρχίζει το θέατρο του παραλόγου και εκείνο το ανόητο θρησκευτικό παραλήρημα της πλάκας, υπέρ του Αρχιοικουμενιστού και αιρετίζοντα Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, ενώ παράλληλα ο Λεμεσού, εξαπέλυε εμπαθώς, ψέματα, λοιδωρίες και συκοφαντίες, κατά όσων Ορθοδόξων αντιΟικουμενιστών, καταγγέλωσι συστηματικώς, ρωμαλέως και αποδεικτικώς, τον κακόδοξο πατριάρχη του Γένους μας.
Απορίας άξιον, παραμένει, στη περιρρέουσα εκκλησιαστική ατμόσφαιρα, γιατί άραγε τόση μεγίστη φοβία και ακατανόητη υποδούλωσις, υπέρ μίας δράκας τινών ορκισμένων Αρχιοικουμενιστών, Προκαθημένων, όπου βλάπτωσι τα Ευαγγελικά και Πατερικά θεμέλια της Πίστης μας;
Το εν λόγω οπτικοακουστικό, Ντοκουμέντο-φωτιά, όπου αποδεικνύει αντικειμενικά, περίτρανα, ως αλλότριο και νεοΟρθόδοξο Επίσκοπο τον σεβασμιωτάτο Λεμεσού κ. Αθανάσιο μπορείτε να το δείτε ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ εις το προσωπικό μας κανάλι όπου ανεβάζουμε τινές «μεταφορτώσεις» στο YOU TUBE. Θερμή παράκλησις και έκληση, να το κατεβάσετε ΑΡΔΗΝ και να το αποθηκεύσετε παρακαλώ αμέσως, διότι, τα Φαριζαϊκά πλοκάμια και οι νυκτοκόρακες του νεοΒα(λ)τοπεδισμού ενδέχεται να το κατεβάσωσι όπως έπραξε άλωστε ο π. Β. Βολουδάκης μόλις πρόσφατα σε άλλο βίντεο που απέκοψα, ένα δεκάλεπτο, όπου φαίνεται να κακοδοξεί ανελέητα.[ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=yhdwveIHmhQ&list=UU0dX77ywTQ6y7jgYWFB-iEQ&index=6 .
ΚΑΙ ΕΔΩ: [ΒΙΝΤΕΟ] Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ,  http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/01/blog-post_7.html ].
Να επιστρέψω εν τάχει μετά την εν λόγω παρελθοντική παριδιάβαση και στα μόλις πρόσφατα αντικειμενικά εκκλησιαστικά γεγονότα, τις υποκειμενικές, θλιβερές, νεοφανείς και πάλιν και πολλάκις κακόδοξες δηλώσεις του νεοΒατοπαιδινού Μητροπολίτου της Λεμεσού εις την ιερά Αρχιεπισκοπή Ιασσίου και μητρόπολη Μολδαβίας.
Για τις στρεψόδικες και σοφιστικές εξάπαντος τις Αθανασιακές αμπελοθεολογίες του περί του Σχίσματος να προτάξουμε ως ένα ακαταμάχητο και καλόδοξο επιχείρημα του μόλις σύγχρονου ιερώς Αποτειχισθέντα και Ομολογητού της Πίστεως, Πρωτοπρεσβυτέρου της ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, του π. Νικολάου Μανώλη, ο οποίος συστηματικά συγυρίζει ανδρεία, δεόντως και στηλιτευτικώς, τον σεβ. Λεμεσού.
Σημειώνει, περί του Σχίσματος, ο π. Νικόλαος Μ. σε μόλις πρόσφατο γραπτό του:
« (…) σεβαστοί πατέρες του μητροπολιτικού μεγάρου, ότι Σχίσμα δημιουργεί ο αιρετίζων επίσκοπος μέσα στην Εκκλησία. Αυτός κηρύττει “γυμνή τη κεφαλή” την αίρεση, δηλαδή με παρρησία, με λόγους και έργα, δημόσια. Δημοσίως συμφωνεί με τους αιρετικούς αποδεχόμενος τις αιρέσεις τους. Αυτός έχει τη διοίκηση ώστε να δημιουργήσει και Σχίσμα. Αυτός με την αίρεσή του, διδάσκει στον λαό τις πλάνες διδαχές παρασύροντας τον σε ατραπούς εκτός της Εκκλησίας. (…)» [ΠΗΓΗ: π. Νικόλαος Μανώλης, Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, http://panayiotistelevantos.blogspot.com.cy/2017/07/blog-post_8.html].
Ο μητροπολίτης Λεμεσού μας λέγει, ότι: «η Σύνοδος του Κολυμπαρίου δεν έβλαψε» την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία.
Να το δεκτούμε, προσωρινά, ως μία δήθεν «ορθή» και «ορθόδοξη» άποψη του, σε μία εκκλησιαστική υπόθεση εργασίας. Ωραία λοιπόν, όλα καλά και ωραία, μέχρι στιγμής, ενώ σύμφωνα κατά πάντα με την Αθανασιακή «λογική» η Σύνοδος της Κρήτης δεν έβλαψε καθόλου την Πίστη της Εκκλησίας.
Πιθανότατα, αν με έπαιρναν και εμένα μαζί τους στη Κρήτη, και τα είχα, όλα μα όλα, (προ)πληρωμένα: φαγητό, βενζίνες, μετακινήσεις, ταξιά, τουριστικούς προορισμούς, διασκεδάσεις, αεροπορικά εισητήρια, ξεναγήσεις, να κοιμάμαι, ως νεόπλουτος μαχαραγιάς, στα πλέον βασιλικώτερα ξενοδοχεία και στις σουΐτες, να έτρωγα πρωΐ μεσημέρι βράδυ γαστρονομικούς μπουφέδες, λ.χ. χαβιάρια και αστακομακαρονάδες κ.ο.κ., π.χ. Κρητική κουζίνα, θα είχα τα μούτρα και την αναίδεια, να κατηγορήσω για το παραμικρό πράγμα, τους καλοκάγαθους διοργανωτές του Οικουμενικού Πατριαρχείου ή και την ίδια την «Πανορθόδοξη Σύνοδο»;
Συνεπώς σ΄ αυτό ειδικά το σημείο πρέπει να μπούμε κάπως στη «δύσκολη» θέση των κατακαϋμένων μητροπολιτών διότι δεν μπορούσι να φανούν, ως αγνώμονες και αχάριστοι, για την πλουσία «(συν)Κρητική» φιλοξενία που τους επροέκυψε παντελώς συμπτωματικά και αναπάντεχα «μέσα στο πιάτο» του καλοκαιριάτικου Κολυμπαρίου.
Μάλιστα λέει και κάτι το αδιαμφισβήτητα ως ορθό, ότι το Σχίσμα βλάπτει σοβαρά την Εκκλησία. Σ΄αυτό ειδικά το σημείο άπαντες συμφωνούμε απόλυτα. Συμφωνούμε και προεκτείνουμε παραγωγικά το συλλογισμό μας. Συνεπώς, το ερώτημα είναι, ποιος ακριβώς δύναται να διενεργήσει ένα Σχίσμα μέσα στη Εκκλησία; Η απάντησις έχει διατυπωθεί με απόλυτη ακρίβεια από τον παπαΝικόλαο Μανώλη. Μία αλήθεια σημαντικώτατη την οποία ο Λεμεσού μας την αποκρύβει.
Μας αποκρύβει δηλαδή, ότι, οι μητροπολίτες, οι επίσκοποι, οι πατριάρχες, ως συνήθως, μέσα στην Εκκλησιαστική Ιστορία διενεργούσαν τα Σχίσματα τις έριδες και τις ταραχές εξ΄αιτίας της μεθοδικής αλλοιώσεως και παραχάραξις της Ορθοδόξου Πίστεως της Εκκλησίας.
Οι ψευδεπίσκοποι, οι ψευδοπροφήτες, οι γνωστοί από το ιερό Ευαγγέλιον, και ως Φαριζαίοι ή λυκοποιμένες, ενσπείρωσι, τα Δογματικά και Εκκλησιαστικά Σχίσματα εξ αιτίας των φρικτών και αδιόρατων αιρέσεων που διαδίδωσι ανιεροκρύφια στο Λαό του Θεού.
Προκύπτωσι αμέσως, χωρίς άλλες περιστροφές, προς τον μητροπολίτη Λεμεσού, μερικά, αμείλικτα, Εκκλησιολογικά ερωτήματα:
  1. Τότε λοιπόν, αφού δεν προκύπτει κανένα κακό από την μοιχοΣύνοδο της Κρήτης, γιατί τότε Σεβασμιώτατε, δεν υπογράψατε το ένα από τα Επίσημα Συνοδικά Κείμενα όπου σ΄αυτό ιδιαίτερα, αναγνωρίζεται (!) η εκκλησιαστικότητα (!!) στις ετερόδοξες Ομολογίες;
  2. Όχι μόνο δεν το υπογράψατε, αλλά μάλιστα, δεν ενημερώσατε έχει ένα ολόκληρο χρόνο, ΕΠΙΣΗΜΑ, τον Κλήρο και το Λαό της επαρχίας μας γιατί εδιεπράξατε τέτοια ενέργεια.
  3. Σε ποιο λογοδοτείτε εν τέλει; Στον «αλάθητο» και «απλανή» εαυτό σας, ή μήπως στους αυλοκόλακες σας;
  4. Δεν υπογράψατε το «Συνοδικό» Κείμενο, για να υποκριθείτε «εν τω μέσω της νυκτός» τον νέο ομολογητή του «γλυκού νερού»;
  5. Ή μήπως, για να δημιουργήσετε παγκόσμια τινές θετικές εντυπώσεις, προς τους αντιΟικουμενιστές, και ίσως ετεροχρονισμένα να διενεργήσετε ένα λ.χ. «Αθανασιακό Σχίσμα» μετά των οπαδών σας;
  6. Το αυταπόδεικτο γεγονός   μέχρι ΠΟΥ και ΠΩΣ μπορείτε να φτάσετε για να αρπάξατε λυσσαλέως, τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο της Κύπρου, το έχουμε βιώσει ΑΠΑΝΤΕΣ σχεδόν, μέχρι και των μυελών των οστέων μας.
  7. Ας το δούμε και από την οπτική των Οικουμενιστών: Γιατί δεν υπακούσατε σεβασμιώτατε, προς την «Εκκλησία», δηλ. το Οικουμενικό Πατριαρχείο και την ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου, καθώς και τους άλλους οκτώ αγίους Προκαθημένους των Αυτοκέφαλων Τοπικών Εκκλησιών, όπου άπαντες, και μηδενός εξαιρουμένου, υπέγραψαν, ως καλοί και υπάκουοι Κληρικοί το εν λόγω Συνοδικό Κείμενο;
  8. Εσείς άγιε Λεμεσού, εκείνη την ημέρα, γιατί εδημιουργήσατε τινά αντιδραστική εξαίρεση, αντάρτικο, περίεργη αναταραχή και παράδοξη απειθαρχία, προς την Ανωτέρα και Ανωτάτη Εκκλησιαστική Αρχή σας;
  9. Γιατί ενσπείρατε, πρακτικώς, με την αντιΣυνοδική και αντιΕκκλησιολογική απειθαρχία σας, την πρόγευση του Σχίσματος, εντός της «Πανορθόδοξης Συνόδου» του Κολυμπαρίου; Αυτά απορεί ο οικουμενιστικός περίγυρος.
  10. Αφού, κατά τον Λεμεσού, δεν έβλαψε η Σύνοδος της Κρήτης, τότε γιατί εχάρηκε, χαρά μεγάλη, ο αντίχριστος Πάπας της Φραγκολατινικής Ρώμης;
  11. Μάλιστα, να μας εξηγήσει και το υπέρτατο λόγο, γιατί άραγε Κληρικοί Μοναχοί και Λαϊκοί, Αγιορείτες πατέρες, διενεργώσι τινά διακοπή Μνημοσύνου και ιερά Αποτείχιση κατά των ανά την οικουμένη Προκαθημένων όπου εσυμμετείχαν, υπεγράψαν ή, και εμμέσως πλήν σαφώς ανεγνώρισαν, τις αποφάσεις της Ληστρικής Συνόδου της Κρήτης;
Εν κατακλείδι να σας αναφέρω και τις επόμενες σκέψεις μου: ότι ενώ ήδη οι Δέκα Προκαθήμενοι όπου υπέγραψαν τα ληστρικά ψευδοΣυνοδικά αποφασισθέντα, καθώς και οι εν απουσίαζοντες για εθνοφυλετικούς λόγους, οι Πατριάρχες Ρωσίας και Αντιοχείας, όπου οι συγκεκριμένοι, ώζουσι και βουλιάζωσι, αναντίρρητα, ολοένα στα λιμνάζοντα βαθειά νερά του πολύ-αιρετικού Οικουμενισμού είναι άπαντες τους, ομοθυμαδόν αιρετίζοντες Προκαθήμενοι, και πολύ δικαίως και ιεροκανονικώς, επιτρέπεται, να διενεργηθεί, δυνητικώς, υπό του Βασιλείου ιερατεύματος, δηλ. Κλήρου Μοναχών/ουσών και Λαϊκών, η διακοπή του Μνημοσύνου ( επί τη Κανονική βάση του ΙΕ΄ ιερού Κανόνος της Α΄& Β΄ Αγίας Τοπικής Συνόδου) κατά των αιρετιζόντων Αρχιοικουμενιστών Προκαθημένων μετα των συν αυτώ και να εφαρμωσθεί έτσι αποτελεσματικώς η βρωντερή και θεόπνευστη ιερά Αποτείχιση. Όπερ και ήδη διενεργείται το Μυστήριο της ιεράς Αποτειχίσεως, και περί αυτού θα επανέλθουμε με συγκεκριμένα στατιστικά και πολύτιμες πληροφορίες στο Κίνημα της ιεράς Αποτειχίσεως.
Οι εν λόγω αιρετίζοντες Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι, Μητροπολίτες και Επίσκοποι, ελέω της προπαγάνδας είτε του Οικουμενισμού, είτε ΚΑΙ των Κολυμπαριστικών ληστρικών αποφάσεων, εισαγάγωσι πλέον, στη Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία, όχι απλώς ένα Σχίσμα, ούτε κάν ένα Λειτουργικό Σχίσμα (όπως το Παλαιοημερολογητικό Ζήτημα), αλλά εισαγάγουν και ενσπείρουν, ένα υπερφίαλο και εωσφορικό Δογματικό Σχίσμα. Σχίσμα του χειρίστου είδους. Ένα Εκκλησιολογικό Σχίσμα.
Και το εκπληκτικώτατο είναι, ότι ο μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος μετά των συν αυτώ κοπελιών του, συγκαλύπτει και ανέχετε σιωπηλά, πλήν ένοχα, το εν λόγω Δογματικό Σχίσμα, ενίοτε ΚΑΙ τους υποστηρίζει από άνανδρη και αντιΧριστιανική δειλία. Συμφωνεί με τους αιρετικούς Οικουμενιστές ο Λεμεσού; Για να επιτρέψει να διαβαστεί η αιρετική Αρχιεπισκοπική Εγκύκλιος στην Θεόσωστη μητροπολιτική περιφέρειά του, σημαίνει πώς ναι συμφωνεί μαζί τους. Κερασάκι στη τούρτα, των κακόδοξων προσπαθειών του, είναι η απέλπιδα προσπάθεια του, να αποκοιμίσει ολότελα τους Πιστούς, όπως έπραξε η Μάγισα Κίρκη στο πολυμήχανο Οδυσσέα και στους συντρόφους του, ώστε να μη αντιδρώσι οι υγιείς και νόρμαλ Ορθόδοξοι Χριστιανοί, με τα ευαίσθητα πνευματικά τους αισθητήρια, για την φοβερή προδοσία της Πίστεως όπου επιτελείτε, το μυστήριον της αιρετικής αμαρτίας, και εις την νήσον των Αγίων μας, την Κύπρο μας.
Ο Θεοφόρος Πατήρ της Εκκλησίας και Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, επροφήτεψε, απλανώς και ορθοδόξως, ότι η εν λόγω ψευδοΣύνοδος θα ενσπείρει και θα διενεργήσει Σχίσματα, Σχίσματα, Σχίσματα, Σχίσματα, εξ αιτίας των αιρετικών αποφάσεων που θα ελάμβαναν κακόδοξοι Επίσκοποι. Ο άγιος Λεμεσού, ως ψευδοπροφήτης, διακηρύττει, πλανερώς και κακοδόξως, και δή από σατανική διγλωσσία, ότι δεν έβλαψε αλλά  ούτε και βλάπτει η μοιχοΣυνοδος της Κρήτης, όπου εθεσμοθέτησε «εν Συνόδω» την πανΜοιχειανική πολύ-αίρεση του αιώνος.
Θα βρεθεί άραγε ΕΝΑΣ λεβέντης και ρωμαλέος Ομολογητής Κληρικός, για να διενεργήσει το ιεροκανονικό του δικαίωμα, και να διακόψει το Λειτουργικό Μνημόσυνο του αιρετίζωντος Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου, καθώς και του κακοδόξου μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιου ή, γιατί όχι, και των υπολοίπων κυπρίων μητροπολιτών και χωρεπισκόπων όπου απεδέχθησαν, ανεγνώρισαν και διεκήρυξαν, «γυμνή τη κεφαλή» και δή εξ άμβωνος (διά της αρχιεπισκοπικής εγκυκλίου «Προς τον Λαό») τα Ληστρικά αποφασισθέντα της Κρήτης;
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών