Translate

Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, (Δ΄ ΜΕΡΟΣ) Η ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ




Η ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Δ΄ ΜΕΡΟΣ


Βέβαια στην εν λόγω ιστορική σύγκληση και απόφαση της ρωσικής Ιεραρχίας, ανάμεσα στους 450 σχεδόν επισκόπους της, υφίσταται και ΜΙΑ μοναδική Προδρομική διαμαρτυρία στα όσα ληστρικά αποφάνθησαν εν Ρωσία περί των Προσυνοδικών Κειμένων του Σαμπεζύ.

Η εκκλησιαστική πηγή μου, με πληροφορεί, για έναν ρωμαλέο Ομολογητή Επίσκοπο του Μητροπολίτου της ημιαυτόνομης Ρωσικής Μολδαβίας, περί του  αντιΟικουμενιστού Επισκόπου κυρίου Πέτρου (BISHOP OF UNGHENI AND NISPORENI) της Ρωσικής Μολδαβίας όπου έφερε ηχηρές και ομολογιακές
ενστάσεις, έναντι του ρώσου Πατριάρχου και της ρωσικής
Συνόδου, για τα εν λόγω κακόδοξα αποφασισθέντα τους, προσκομίζοντας τους μάλιστα και τις δογματολογικές εξάπαντος τις επιστημονικές απόψεις του Δογματολόγου και Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη. (Δείτε εδώ την επίσημη ιστοσελίδα του επισκόπου κ. Πέτρου και της Επισκοπής Ούντζαινη και Νισπορένη).

Ο Μοσχοβίτης πατριάρχης κ. Κύριλλος όμως, ως νέος εκκλησιαστικός Τσάρος της Ρωσίας, διέταξε τον νέο ομολογητή Επίσκοπο Πέτρο «να καθήσει κάτω» διότι «ήδη αποφασίσαμε»… μία κατά τα άλλα «Συνοδική» δήθεν και «εν Αγίω Πνεύματι» απόφαση υπέρ (!) των κακοδόξων προσυνοδικών Κειμένων του Σαμπεζύ.

Αποδείχθηκε μία ακόμη φορά, ότι οι ρώσοι Επίσκοποι, δεν έχωσι λόγο στη Σύνοδο της Μόσχας. Όπως ακριβώς δεν είχαν δικαίωμα ψήφου άπαντες οι μητροπολίτες-μαριονέττες των Προκαθημένων στη μοιχοΣύνοδο της Κρήτης.

Μάλιστα τον ίδιον τον Επίσκοπο κ. Πέτρο τον απείλησαν από το πατριαρχείο της Μόσχας, χωρίς περιστροφές, ότι παύει πλέον να είναι επίσκοπος, πράγμα όπου μέχρι στιγμής δεν απετολμήθει τούτο το φαύλο και αποτρόπαιο και Μοσχοβίτικο εκκλησιαστικό έγκλημα τινάς αδίκου καθαιρέσεως, του μοναδικού μάλλον ορθοδόξου αντιΟικουμενιστού Επισκόπου εν τη Ρωσική Μολδαβία, περί υψηλών ζητημάτων Πίστεως.

Ο δε ρωμαλέος Επίσκοπος Ούντζαινη κύριος Πέτρος ουδέν επτοήθη και μάλιστα καταδικάζει γραπτώς, επίσημα και
απερίφραστα, την ληστρικώτατη Σύνοδο της Κρήτης και τα Προσυνοδικά Κείμενα του Σαμπεζύ ως κακόδοξα. (Δείτε τις δημόσιες αντιΟικουμενιστικές δηλώσεις του: Raspunsul PS Petru, Episcop de Ungheni si Nisporeni, celor opt stareti care i-au adresat o scrisoare cu privire la textele pregatitoare pentru Sinodul din Creta, http://corortodox.blogspot.com.cy/2016/03/raspunsul-ps-petru-episcop-de-ungheni.html ) .

Ο ίδιος ο αντιΟικουμενιστής Επίσκοπος Πέτρος δεν διενήργησε την διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου του Μητροπολίτου του, αλλά επέτρεψε, λέγεται, «κατ΄ οικονομία και για ποιμαντικούς λόγους» την διακοπή του δικού του Λειτουργικού μνημοσύνου υπό τινών υφισταμένων του Κληρικών και ιερών Μονών όπερ είναι κάτω από την
πνευματική και εκκλησιαστική του καθοδήγηση.

Σε μία πρώτη φάση δύο με τρείς Κληρικοί του θεοφιλεστάτου Πέτρου του διέκοψαν το Λειτουργικό μνημόσυνο και ένα (1) ιερό γυναικείο Μοναστήρι (Ιερά Μονή Ρατσιούλα) με ογδόντα (80) Μοναχές για να ασκηθεί πίεση στο Πατριαρχείο της Μόσχας, ώστε να υποχωρήσει στις πάσης φύσεως των οικουμενιστικών των ενεργειών.  

Κατά την προσωπική άποψη του υπογράφοντως, για τα προειρημένα εκκλησιαστικά δρώμενα, και ιδιαίτερα επί τη βάση του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου της Οικουμενικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, πρόκειται για μία αντικανονική ενέργεια.

Επιπρόσθετα, να σημειώσουμε, ότι στην πρωτεύουσα της Ρωσικής Μολδαβίας, στο Κισινέβ (Кишинёв) ή το λεγόμενο και ελληνιστί ως Κισινάου, σαράντα (40) σχεδόν Κληρικοί διενήργησαν την διακοπή Μνημοσύνου του οικείου αιρετιζόντως Μητροπολίτου τους. (Δείτε ΕΔΩ πληροφορίες για το Κισινάου).

Μαζί με τους μη μνημονεύοντας 40 Κληρικούς ακολουθώσι… μία λαοθάλασσα από εκατοντάδες ή μάλλον κατ΄ακρίβεια χιλιάδες Λαϊκούς πιστούς στη ρωσική Μολδαβία όπου διενήργησαν μετά των κληρικών ποιμένων τους την ιερά Αποτείχιση. Χιλιάδες πιστοί  της Μολδαβίας εμπίπτωσι πλέον στη Κανονική κατηγορία των μη μνημονευόντων.

Και αυτό έγινε κυρίως, εξ αιτίας τριών (3) ρωμαλέων παραδοσιακών αντιΟικουμενιστών Κληρικών, οι εγκέφαλοι της ιεράς Αποτειχίσεως, όπου έχωσι ισχυρώτατο λαϊκό έρεισμα και ευρέως διαδεδομένο ποιμαντικό κύρος στην πρωτεύουσα του Κισινέβ. Οι εν λόγω ιερά Τριανδρία των Μολδαβών  είναι ο π. Γεώργιος (Gheorghe Corcescu), ο π. Σεργκέϊ (Serghei Iordachescu) και ο π. Ανατόλιος (Anatolie Cibric).

Το αξιοσημείωτο της εν λόγω υποθέσεως, της συντεταγμένης  διακοπής του Λειτουργικού μνημοσύνου ή και ιεράς Αποτειχίσεως των Μολδαβών, είναι, ότι η εν λόγω ιερά Τριανδρία του Κισινάου, είναι και οι στενώτεροι συνεργάτες του κακοδόξου Μητροπολίτου Μολδαβίας κ. Βλαδιμήρου, όπου ιεροκανονικά του διέκοψαν το μνημόσυνο, και μάλιστα, συνεχίζουν απρόσκοπτα να διατηρώσι στενές και φιλικές σχέσεις μαζί του.

Ο δε Μητροπολίτης ούτε λόγος για να διενεργήσει τινά καθαίρεση εναντίων τους, διότι οι εν λόγω Κληρικοί έχωσι πλήθος λαού με το μέρος τους και φοβείται εύλογα και λογικά τις αντιδράσεις του λαού.

Ενώ στα καθ΄ ημάς της Κυπριακής και Ελλαδικής πραγματικότητος, αρκετοί Κληρικοί και Μοναχοί, φοβούνται, αντί τον Θεό ή, έστω τον Λαό του Θεού, κυρίως τον Μητροπολίτη τους μη τυχόν και τους καθαιρέσει και εκδιώξει από το μοναστήρι τους.

Το κερασάκι της τούρτας, είναι: όπου πλέον ως Κληρικοί «μη μνημονεύοντες» και ιερώς Αποτειχισθέντες αποδέχονται στη Θεία Λειτουργία όλον το Λαού του Θεού ανεξαρτήτου των θεολογικών πεποιθήσεων αυτού περί της διακοπής μνημοσύνου.

Και τούτο το σημειώνω ειδικά, για τους Νεοκαλαμαράδες σχισματικοαιρετικούς νόες, όπου κατακρίνωσι, επικρίνωσι και ιεροκατακρίνωσι, συστηματικά, εν αδίκω και εν αηθέστατο φρόνημα πάν μη αποτειχισμένο. Λές και η Διακοπή του Λειτουργικού Μνημοσύνου είναι το μοναδικό και απόλυτο κριτήριον του ορθοδόξως και απλανώς θεολογείν και ομολογείν.

Επαναλαμβάνω σκόπιμα, ότι οι εν Χριστώ αδελφοί μας στη Μολδαβία, Κλήρος και Λαός, διέκοψαν το Λειτουργικό Μνημόσυνο του Μητροπολίτου κ. Βλαδιμήρου, για δύο σημαντικώτατους λόγους, προτού κάν συγκληθεί η ψευδοΣύνοδος του Κολυμπαρίου:

1.      Για το κακόδοξο Διαχριστιανικό Κοινό Ανακοινωθέν του Πατριάρχου Μόσχας κ. Κυρίλλου μετά του πάπα Φραγκίσκου όπου συνυπογράφθη εις την Αβάνα της Κούβας.

2.      Και για την ληστρική απόφαση της Ιεραρχείας της Συνόδου, της Εκκλησίας της Ρωσίας, να αποδεκτεί και να αναγνωρίσει, ως ορθοδοξώτατα, τα Προσυνοδικά Κείμενα του Σαμπεζύ όπου ήτο και είναι τα κατέξοχήν κακόδοξα κείμενα της Ληστρικής Συνόδου της Κρήτης.

3.      Επιπρόσθετος και σημαίνων Εκκλησιολογικός λόγος για να παραμείνουν στην κατάσταση της διακοπής μνημοσύνου, κατά του Μητροπολίτου Μολδαβίας, είναι και οι θεσμοθετημένες ή επίσημες, πλήν ετερόδοξες και κακόδοξες αποφάσεις της «Πανορθόδοξης Συνόδου» της Κρήτης.

Αν δεν αποκηρύξει ή καταδικάσει, η Εκκλησία της Ρωσίας μαζί και ο μητροπολίτης Μολδαβίας (εφ΄όσον είναι μέλος της Ιεραρχίας του Ρωσικού Πατριαρχείου), τα προειρημένα τρία νεοΕκκλησιολογικά σημεία η ιερά Αποτείχιση θα συνεχιστεί, άχρι καιρού, με απρόβλεπτες εκκλησιολογικές και εκκλησιαστικές συνέπειες.

Η πληροφορία που έχω, είναι: ότι ο αγώνας των αντιΟικουμενιστών και αποτειχισμένων ρώσων Μολδαβών είναι ανυποχώρητος ομολογιακός αγώνας, μέχρι εσχάτων.

Με αποτέλεσμα, ο πατριάρχης της Μόσχας να βρίσκεται  πλέον σε εξαιρετικά δύσκολη θέση, στα Εκκλησιαστικά δρώμενα της επαρχίας του, και πιθανόν να (εξ)αναγκαστεί κάπως έτσι να προβληματιστεί βαθύτερα και ουσιαστικά για το εν λόγω εκκλησιαστικό χάος που επικρατεί εξ αιτίας του, στις Ρωσικές επαρχίες, με τις απανωτές συντεταγμένες διακοπές του μνημοσύνου του και τις ιερές αποτειχίσεις.