Translate

Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «ΔΙΚΗΓΟΡΙΝΑΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ»  κ. ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ



ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ «ΔΙΚΗΓΟΡΙΝΑΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ»  κ. ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Της κ. Πολυβίας-Καλυψώ Τσάκωνα
Κυρία Μαρία Στεφανοπούλου εγώ στην προσωπική μου μαρτυρία-καταγγελία, αναφέρθηκα ειδικά και μόνο στον πνευματικό πατέρα της οικογενείας μου, τον π. Βασίλειο Βολουδάκη. Εσείς για ποιόν λόγο αναφέρεστε σε τυχόν προσωπικά ζητήματα κ.ά. ελαττώματα μου, και δεν μπαίνουμε κατευθείαν στο «θέμα»;
Προσωπικά, σκόπιμα δεν ανέφερα άλλων τα ονόματα, διότι ήθελα να παρουσιάσω την προσωπική μαρτυρία μου και το οικογενειακό δράμα-μαρτύριο που βιώνω με την παράδοξη ή και α-πνευμάτιστη χειραγώγηση, υπό του π. Βασιλείου Β., που διενεργείται εις βάρος της μητέρας μου, άρα για να αναφέρετε και να αποκαλύψετε στην συκοφαντική επιστολή σας, μάλιστα και χωρίς την σύμφωνη γνώμη μου το όνομα μου, άρα και γνωρίζετε αρκετά καλά το συμβάν (πράγμα που σηματοδοτεί, ότι η εν λόγω εκβιαστική σας ενέργεια με την νομικίστικη και διάτρητη επιστολή σας, ειδικά κατά του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», μας αποδεικνύετε περίτρανα, ότι όσα καταγγέλνω στη προσωπική μου μαρτυρία- επιστολή κατά του πρώην πνευματικού μου πατέρα π. Βασιλείου Βολουδάκη είναι πραγματικά ιστορικά γεγονότα, όπου και έρχεστε ετεροχρονισμένα να τα επιβεβαιώσετε πανηγυρικά με το δικόν σας άχαρο άτσαλο και περίεργο τρόπο, λές και είστε «βαλτή» του εν λόγω Κληρικού, καταγράφοντας έτσι απλά την δική σας υποκειμενική οπτική γωνία, κυρίως, κατά τη γνώμη μου, μία δυσφημιστική και συκοφαντική άποψη εναντίον μου!
Ωραία λοιπόν είστε νομικός. Ποιόν ακριβώς υπερασπίζεστε; Υπερασπίζεστε την αντικειμενική αλήθεια του πράγματος ή τον εαυτό σας; Υπερασπίζεστε το αποδεδειγμένα αυτιστικό παιδάκι μου και βαφτισιμιό σας ή, μήπως το δικανικό και παποκαισαρικό ψεύδος και μένος της φατρίας του Βολουδάκη; Υπερασπίζεστε τον πνευματικό σας μέντορα π. Βασίλειο Βολουδάκη, ή την Αλήθεια; Υπερασπίζεστε τα (αλληλο)συγκρουόμενα συμφέροντα της Ασφαλιστικής Εταιρίας όπου εργάζεστε ενώ είστε συνάδελφοι και υπάλληλοι με τον γιό του π. Β. Βολουδάκη τον κ. Μανώλη Βολουδάκη; Υπερασπίζεστε τελικά την αλήθεια ή το ψεύδος;  Ποιόν υπηρετείτε κ. Μαρία Στεφανοπούλου και λοιποί «Βολουδάκηδες»; Τον Θεόν ή τους ανθρώπους;
Το μόνο πράγμα που παρατηρώ, και πέραν των προσωπικών ζητημάτων που θίγονται, και ως πρώην πνευματική θυγατέρα του π. Β. Βολουδάκη, είναι κυρίως, αρκετές σοβαρές εκπτώσεις ή αβαρείες κατά της Ορθοδόξου Πίστεως μας, καθώς τις καταγγέλλουν αρκετοί ορθόδοξοι πνευματικοί Κληρικοί, φωτισμένοι Μοναχοί όπως π.χ.: Η Σύναξη Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών, καθώς ιδιαίτερα και συγκεκριμένοι Λαϊκοί θεολόγοι ή, και απλοί πιστοί της Οικουμενικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Λόγου χάρη: από την Εκκλησία της Αμερικής, καταγγέλνει συστηματικά τον π. Β.Β., ο θεολόγος κ. Παναγιώτης Τελεβάντος. Από την Εκκλησία της Ελλάδος υπάρχουν σοβαρές καταγγελίες από τον θεολόγο κ. Παναγιώτη Σημάτη, από τον δημοσιογράφο (και πρώην στέλεχος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ») κ. Δημήτριο Σωτηρόπουλο, καθώς επίσης, και από τον Βόλο η ομολογήτρια της αλήθειας κ. Ελένη Λωρίτου. Ενώ μέχρι και από την Εκκλησία της Κύπρου, υφίστανται αντιρρητικές καταγγελίες, κατά του παππούλη της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, από τον κύπριο θεολόγο κ. Παναγιώτη Νούνη κ.α.
Στα προσωπικά ζητήματα: Ότι προσωπικά έχω θα τα λύσω τέλος πάντων με την μητέρα μου (αν μας αφήσει ο παππούλης των Πευκακίων), όπως πρέπει και θέλω, χωρίς να σας ρωτήσω. Δεν μας λέτε [εντός της επιστολής σας] καθόλου ουσιαστικά πράγματα! Προσπαθείτε να κερδίσετε τις εντυπώσεις, απειλητικά, με ένα αναιδές και δικανικό πνεύμα, με ανούσιες και ανόητες ιστορίες και αχρείαστους εκβιαστικούς νομικισμούς. Αυτό είναι το Ευαγγελικό ήθος και η Εκκλησιαστική σας ευσέβεια όπου διδάσκεστε εκ του πνευματικού σας πατέρα; Δηλαδή, για να καταλάβω, η Ευαγγελική ευσέβεια και οι ιεροί Κανόνες της Ορθοδοξίας μας, μας εντέλλουν, να διασύρουμε στα δικαστήρια εν Χριστώ αδελφούς μας; Γιατί άραγε ο π. Βασίλειος ο Βολουδάκης καθοδήγησε «πνευματικά» την μητέρα μου με τα  τόσα προβλήματά της ψυχικής υγείας από άποψη επιστημονική και πνευματική; Για να με διασύρει σε δικαστικές διαμάχες, μάνα εναντίον θυγατέρας, μέχρι να του παραδοθώ και υποτακτώ στο πετραχήλι του; Γιατί άραγε, συνεχίζει, να ενσπείρει διχόνιες και δικομαχίες, εφ΄όσον έχασε τη παρελθοντική δικαστική διαμάχη η μάνα μου (μαζί με τον π. Β.Β.), και μετά των συν αυτώ οπαδών του, εναντίον της υποφαινόμενης, που έχει μια αδύνατη οικογένεια με ένα παιδάκι βαριά ασθενή και να με απειλείτε με νέες δικαστικές διαμάχες;
Ποιος «νορμάλ» και φίλος του Θεού ή πνευματικός άνθρωπος, καθοδηγεί μέσα σε τέτοιες ψυχοφθόρες και αντιχριστιανικές ατραπούς; Αυτά μας διδάσκει το ιερό Ευαγγέλιο; Ποιος «νορμάλ» πνευματικός Κληρικός παράσερνει σε δικαστικές διαμάχες, για θεολογικά ζητήματα, Λαϊκούς θεολόγους της Εκκλησίας, όπου οι δεύτεροι εξασκούν το φιλότιμο και Εκκλησιαστικό τους διακόνημα και ιερό λειτούργημα; Αυτό δεν έπραξε ο γνωστός Κληρικός της ιεράς Αρχιεπισκοπής έναντι του μόνιμου κατοίκου της Αμερικής και θεολόγου της ιεράς Αρχιεπισκοπής της Αμερικής κ. Παναγιώτη Τελεβάντου; Αυτό δεν προσπαθεί να διαπράξει, σήμερα, μέσω της εκβιαστικής και απειλητικής επιστολής σας και κατά του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» και ειδικά κατά του διαχειριστή του, και θεολόγου της Εκκλησίας της Κύπρου, του κ. Παναγιώτη Νούνη;
Θα το δηλώσω ξανά και υπεύθυνα: πως η μητέρα μου έχει προβλήματα κυρίως ψυχολογικά και ψυχιατρικά, πολύ πιθανόν και πνευματικά, εξ αιτίας του  πνευματικού της, ο οποίος διακηρύσσει παποκαισαρικές πλάνες και κακοδοξίες από θεολογικής πλευράς. Για το πρώτο, υπάρχουν ιατρικές διαγνώσεις, που το αποδεικνύουν. Για το δεύτερο, υπάρχουν ενδιαφέρουσες θεολογικές κριτικές μερικών αξιόπιστων και καλών θεολόγων, συνεπώς, θεωρώ προσωπικά, ότι πρέπει να παρέμβει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος για να εξετάσει την περίπτωση του π. Β. Βολουδάκη. Για τα πνευματικά προβλήματα της μητέρας μου, ίσως χρειασθεί έναν πραγματικά Φωτισμένο και Πνευματικό Κληρικό για να την βοηθήσει. Η άρνηση της να εξεταστεί, (μη μου πείτε πως εξετάστηκε;), θεωρείται χαρακτηριστικό σύμπτωμα, καθώς με ενημέρωσαν αρμόδιοι επιστήμονες ιατροί. Και στο Αιγηνίτιο που πήγε (για ειδικές ψυχιατρικές εξετάσεις) παρέλειψε να σας πει  πως ο γιατρός, της είπε πως χρήζει περαιτέρω εξετάσεις και της έδωσε τηλέφωνο επικοινωνίας, για να κλείσει ραντεβού για εξέταση. Ήμουν μπροστά και το άκουσα με τα ίδια τα αυτιά μου!! Και στην τελική, γιατί να σας ενδιαφέρουν τα προσωπικά μου ζητήματα;
Εγώ είμαι η κουμπάρα σας, κ. Μ. Στεφανοπούλου, που μου βαπτίσατε τον γιό μου. Σας είμαι βέβαια, βαθιά υποχρεωμένη , αλλά πείτε μου, πως ακριβώς να εξηγήσω στον βαφτισιμιό σας την κακόβουλη ή απαράδεκτη στάση σας; Το δικό σας πνευματικό χρέος που επήγε; Έχετε δώσει όρκο ενώπιον Θεού και ανθρώπων ότι θα είστε πνευματική ανάδοχος και πνευματική μήτηρ του αυτιστικού παιδιού μου, και εσείς παρέα με τον πνευματικό σας (φίλη και συνάδελφος του υιού του) μας ασκείτε μια φρικτή και άδικη πολεμική μέσω δικαστηρίων. Τι ακριβώς να πώ στον βαφτισιμιό σας; Ότι ακριβώς ενεργήσατε εν αδίκω εναντίον μας; Από τις αρχικές σας τηλεφωνικές απειλές, του τύπου «να αποχωρήσω από την οικία μου», και τέλος μέχρι την ένορκη κατάθεση σας, (για νομικά, δικαστικά κ.ά.) ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της οικογενείας μου; Αυτά να πώ στο παιδάκι μου;
Μέχρι κάποιο σημείο αγαπητή μου «πνευματική» Ανάδοχος του ασθενούς παιδιού μου, όλα κρύβονται και καλύπτονται. Όταν όμως η κατάσταση ξεπερνάει κάποια όρια, με τις αντιχριστιανικές πράξεις σας κάνετε αδύνατο ή και επικίνδυνο για την ψυχολογία των ασθενικών παιδιών, ώστε να εξηγήσουμε πάσα την αλήθεια στα παιδάκια μας! Να πώ τι; Ότι η «εκκλησιαστική» ομάδα του πρώην «πνευματικού» μου πατέρα π. Β.Β. μετά της πρώην «πνευματικής» αδελφής μου Ασφαλίστριας-Νομικού και Αναδόχου του παιδιού μου, εσείς η κ. Μαρία Στεφανοπούλου, ότι με διασύρετε και με εξοντώνετε, αδίκως, στα δικαστήρια;
Ή μήπως να βροντοφωνάξω σ΄ολόκληρο το Σύμπαν, ότι απειλείτε κάθε άνθρωπον που από καλή του προαίρεση, μεταβάλλεται, σε καλός συμπαραστάτης σύμμαχος και Κυρηναίος μου ίνα μου γίνει ελαφρός ο εν λόγω βαρύς ζυγός και το υπέρμετρο φορτίο του μαρτυρίου μου;
Και όπως ξέρετε πολύ καλά λόγω της τραγικής κατάστασης του ασθενούς παιδιού μου, αν και αυτό δεν το παραδέχεστε, εικάζω: από ομαδική νοσηρή παράκρουση και ψυχική αλογία, με αυτές τις πολυποίκιλες πονηρές ενέργειες όπου γίνονται αντιληπτές ιδίως σε πάμπολλες θρησκευτικές Σέκτες όπου απουσιάζει το Άγιο Πνεύμα, του χαλάει του παιδιού μου η ψυχική ισορροπία και νιώθει μεγίστη συναισθηματική απώλεια.
Κρίμα κα Στεφανοπούλου, ο γιος μου, σας αγαπούσε, τώρα δεν νομίζω να το περιμένετε αυτό εφ΄όσον επιλέξατε τα έργα του σκότους και να πολεμείτε την οικογένεια μου όπου  και σας εμπιστεύτηκα το παιδάκι μου. Και η κόρη μου σας θαύμαζε και σας αποκαλούσε “νονά” , αλλά τώρα;;; Προβληματιστείτε διότι, και γιατί, ψυχράνετε την προτέρα αγάπη των παιδιών προς το λίαν αγαπητό πρόσωπό σας. Πλέον σας θεωρεί απειλή για την οικογένεια της, και με το παιδικό της μυαλό, σκέφτεται πως ίσως «κάτι» δεν πάει καλά με εσάς!!!
Καταλαβαίνετε τι έχετε κάνει στην οικογένεια μου κα Στεφανοπούλου; Και συνεχίζετε… στα ίδια βιολιά σας εξ αιτίας των «πνευματικών» συμβουλών σας. Κατηγορίες και ανυπόστατες συκοφαντίες, που θα έλεγε κάποιος πως είμαι και ο χειρότερος εχθρός σας. Παρ΄εκτός και αν θεωρείτε τις εκβιαστικές, τις απειλητικές, τις δικαστικές και νομικίστικες σας ενέργειες ως θεάρεστο και αγιοπνευματικό έργο… επειδή σας το επρότεινε κατόπιν «πνευματικών» και «παιδαγωγικών» συμβουλών ο «παππούλης» μας; Ίσως δεν σας νοιάζει κιόλας… να ενεργείτε το καλό και με τον καλό και ευαγγελικό τρόπο. Και μη μου πείτε ότι πράττετε καλά και άγια, επειδή σας το συμβούλευσε ο «πνευματικός» σας σύμβουλος, διότι κατά πρώτο αυτό είναι δεινή παλαβομάρα, και διότι είναι και αυτός ένας απλός άνθρωπος και όχι ο Μάγος ή ο Γκουρού της τάδε ή δείνα φυλής, και ως άνθρωπος αδύναμος, μπορεί και δύναται να πλανηθεί υπό του αρχαικάκου Όφεως καθώς διδάσκουν τα Γεροντικά και Συναξάρια.
Πάντως αν οι δικαστικές διαμάχες, μεταξύ των Χριστιανών, ήταν κάτι το καλό, το άγιο και το ωφέλιμο, θα τις προνοούσε και το ιερό Ευάγγελιο το οποίον τάχα μου και ακολουθείτε ως «ιερά» Ενορία των Πευκακίων με λάβαρο σας μερικά πασιφανές Παποκαισαρικά κακοδοξήματα. Είναι αίρεση επί κοινωνικού επιπέδου η δημιουργία πολιτικού κόμματος με δήθεν χριστιανικές αρχές, δεδομένου, επί παραδείγματι, ότι οι πολιτικοί τέτοιου κόμματος από την μία πλευρά διακηρύσσουν ότι έχουν τις χριστιανικές αρχές, οι οποίες επιβάλλουν τη λιτότητα στις ζωές των πιστών, και από την άλλη θα υπόσχονται υλική ευημερία προς τους πολίτες γενικά και προς αυτούς που δεν είναι πιστοί.
Και τώρα για την φανατική και πάντως νομικίστικη υπεράσπιση του π. Βολουδάκη… όπου την αναλάβατε μάλλον ανεπίσημα και κάπως επιπόλαια. Θα ήταν πιο τίμιο, αν ξέρετε την λέξη, να μην εμπλεκόσασταν ειδικά εσείς ως η Νονά του παιδιού μου. Ο π. Β. εξ όσων γνωρίζω βιωματικά και εμπειρικά, γνωρίζει άριστα πώς να χρησιμοποιεί «ως όπλα του» τα «ανδρείκελα ή και τις μαριονέτες» του «πνευματικούς» και «τετυφλωμένους» μαθητές του.
Δεν υπήρχαν άλλοι Νομικοί Σύμβουλοι, στην Εστία της τυφλής «Υπακοής» στο «παπουλάκο» μας; Κάποιο άλλο πνευματικό του παιδί; Και συνεχίζετε… «δι΄ευχών του» να αναλαμβάνετε ως αυτόκλητη είτε και ως ετερόκλητη συνήγορος του να με αποκαλείτε υιοθετημένη από Ρομά, μόνο 10 φορές στο κείμενο σας!!! Νομίζετε πως έχουμε πρόβλημα κατανόησης; Όχι κα Στεφανοπούλου!!! δεν έχουμε κανένα πρόβλημα κατανόησης, είστε άραγε το κατ΄εξοχήν «δεινό παπαγαλάκι» του παπαΒασίλη Βολουδάκη;
Δεν ξέρω πόσο Ευαγγελικό και Χριστιανικό είναι να λοιδορείς ή, εμμέσως να μέμφεσε την καταγωγή ή, και να αποκαλύπτεις διασύροντας τα πραγματικά γενεαλογικά στοιχεία του πλησίον σου; Δεν ξέρω επίσης, αν αυτό γίνεται επειδή η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» και ομάδα του π.Β.Β. καλλιεργεί μία Εθνοφυλετική νοσηρά κατάσταση. Είμαι όμως άνθρωπος εκ των έσω και υποψιασμένη για πάμπολλα πράγματα… Οι εν λόγω προβληματισμοί μου εκπηγάζουν από προσωπικά βιώματα μου κοντά στην «πνευματική Εστία» του παππούλη και μετά από σοβαρή έρευνα και μελέτη που έκανα και συνεχίζω να κάνω σε αντιρρητικά θεολογικά κείμενα ιστολόγων-θεολόγων της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας μας. Ωστόσο η υιοθεσία είναι μία πράξη ΑΓΑΠΗΣ και ο Θεός χαίρεται για αυτό! Εσείς το κάνετε να δείχνει ωσάν κάτι το αποτρόπαιο και κακό!! Οι Ρομά δεν είναι και αυτοί άνθρωποι; Πλάσματα του Θεού είναι!!!  
Μη ξεχνάτε εν Χριστώ αδελφή μου κ. Μ. Στεφανοπούλου, εξ όσων έμαθα από έγκριτους Νομικούς, ότι η ποταπή και ανελέητη κατάκριση σας (ρητορική μίσους) για τους Ρομά εμπίπτει στις νομικές διατάξεις του αντιρατσιστικού νόμου και τιμωρείται πολύ αυστηρά.
Αλλά άραγε, σας αφήνει η εθνοφυλετική και πλανεμένη ιδεοληψία σας να δείτε καθαρά;
Καλό θα ήταν να έχετε αποδείξεις για αυτά, που λέτε, όπως λ.χ. εγώ με τη σειρά μου έχω όλες τις αποδείξεις που χρειάζομαι για να αντικρούσω τις συκοφαντικές κατηγορίες σας.
Ο Ελληνοκύπριος θεολόγος και διαχειριστής του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» κ. Παναγιώτης Νούνης, όπου με την καλή του προαίρεση δημοσίευσε ο άνθρωπος την προσωπική μαρτυρία-καταγγελία μου, κατά του πατρός Βασιλείου, γνωρίζω πολύ καλά, ότι σας απέστειλε αμέσως μία πρώτη πρόχειρη και ανεπίσημη ανταπάντηση, κατά της επιθετικής επιστολής σας, και ότι σας εδήλωσε καθαρά και πρόθυμα, ότι για να δημοσιεύσει την απειλητική και νομικίστικη επιστολή σας και να αποσύρει την δική μου καταγγελία, θέλει να δεί πρώτα, τα δήθεν αποδεικτικά σας στοιχεία που έχετε τάχα μου στην κατοχή σας. Νομίζω ότι είναι δίκαια και έντιμη η απαίτηση και η προϋπόθεση που σας θέτει.
Μάλιστα ο ίδιος άνθρωπος δικαιολογημένα εφοβήθηκε, για την επιθετική μανία σας, εν μέσω του Δευτέρου Πάσχα της Ορθοδοξίας μας, και ήθελε να οπισθοχωρήση και να κατεβάσει αμέσως την καταγγελία μου, αλλά προσωπικά του το αρνήθηκα, τον ενημέρωσα ότι κρατάω σημαντικά αποδεικτικά έγγραφα, και του τα απέστειλα αμέσως, και μάλιστα του εξεκαθάρισα ότι αναλαμβάνω και την Νομική ευθύνη κατά των απειλών εναντίον του και κατά του Ιστολογίου του. Έχουν περάσει σχεδόν δεκαπέντε μέρες, διότι του την αποστείλατε άρον- άρον παραμονές 15Αυγούστου, και ακόμη να τον ενημερώσετε με κάθε ακρίβεια για εκείνα τα αποδεικτικά σας στοιχεία…
Αποδείξεις έχω, διότι κατέχω Κρατικό Έγγραφο για την σοβαρή αναπηρία του γιού μου, που τόσο κακόβουλα αρνείστε και μας παιδεύετε, και δεν καταλαβαίνω μάλιστα και τον λόγο! Ή μάλλον αρχίζω σιγά σιγά να τον καταλαμβαίνω…
Όσο αναφορά τώρα ένα εξίσου σημαντικό ζήτημα, σοβαρότατο, για την ειδική Ασφάλεια του γιού μου, που του την έβγαλε ο Ασφαλιστής κ. Εμμανουήλ Βολουδάκης, καθότι φαίνεται να είναι παράνομα βγαλμένη, διότι αποκρύφθηκε σκοπίμως η διάγνωση του γιού μου. Ότι δηλαδή, ενώ έχει 67% (σχεδόν 70%) αναπηρία και είναι πράγματι αυτιστιστικό το παιδάκι, ο γιός του Βολουδάκη, του έφτιαξε Ασφάλεια. Πράγμα που αν το γνώριζε η Ασφαλιστική Εταιρεία σας, σίγουρα δεν θα ενέκρινε την ασφάλεια για το εν ασθενεία παιδί μου. Την ασφάλεια βέβαια για τον γιό μου, την πλήρωνε η μητέρα μου η οποία χειραγωγείται από τον πατέρα Βολουδάκη, επαναλαμβάνω, με Ασφαλιστή τον υιό του τον κ. Μανώλη Βολουδάκη.
Σε μια μόλις πρόσφατη και τυχαία συνάντηση μου, με τον κ. Δημήτρη Βολουδάκη επίσης γιό του π.Βολουδακη, μου επιτέθηκε λεκτικά, ότι τάχα μου «τους έκανα μεγάλο κακό» και «πως σπίλωσα έναν ιερέα» και «πως ο Θεός θα με τιμωρήσει»! Μία απλή ερώτηση: Ο Θεός τιμωρεί τους ανυπεράσπιστους και αναξίους δούλους του ή, μήπως τιμωρεί του αδίκους και Φαρισαίους; Του απάντησα πως δεν είχα τέτοιο σκοπό, αλλά ο. π. Β. Βολουδακης, ως μη όφειλε, με πρόσβαλε και με στεναχώρησε ιδιωτικά, δημόσια και δικαστικά. Του είπα με παρρησία, επίσης, πως τον θεωρώ ως τον κύριον υπεύθυνο, και τον ηθικό αυτουργό για την αντιχριστιανική μανία και ψυχοπαθή συμπεριφορά της μητέρας μου και άλλων «πνευματικών εξαρτώμενων» του π. Β., που με έτρεχαν (και προετοιμάζονται και πάλι να με τρέξουν) στα δικαστήρια, και δεν τους σταμάτησε.
Ο π. Β. Βολουδάκης μου είπε χαρακτηριστικά «να φύγεις από την ζωή της μάνας σου, εγώ μι ζωή της το έλεγα, και αυτή δεν με άκουγε. Εγώ την ρυθμίζω και εσύ μου την ξερυθμίζεις». Τι ακριβώς της ρυθμίζει αγαπητή μου κ. Μ. Στεφανοπούλου; Μήπως ξέρετε εσείς… να μας το πείτε; Μήπως ρυθμίζει τα καλά και συμφέροντα του πολιτικού κόμματος του; Η απάντηση του κ. Δημήτρη Βολουδάκη: «Επειδή τσακωνόσασταν, έπρεπε να απομακρυνθείτε» . Και είναι λόγος αυτός για να μας οδηγήσει, μια ολόκληρη οικογένεια, μέσω της πνευματικής εξουσίας του, σε δικαστικές διαμάχες; Η μητέρα μου και ο π.Β., ήθελε να ανακατεύονται σε όλα τα οικογενειακά μας. Εγώ δεν το ήθελα αυτό και δεν το δεχόμουν. Του είπα πως κανένα πνευματικό τέκνο του κατά σάρκα πατέρα του, δεν αποφασίζει μόνο του, για τόσο σοβαρά πράγματα, όπως π.χ. το να δικομαχούν με τις ευλογίες του, σε αίθουσες δικαστηρίου. Παίρνουν πάντα την ευχή του πατέρα τους… ακόμη και για τις δικαστικές διαμάχες τους! Έτσι και αλλιώς η ίδια η μητέρα μου το έχει παραδεχτεί, ιδιωτικά και δημόσια, πως όλες οι δικαστικές διαμάχες μας έγιναν από τον π.Βολουδάκη εναντίον μου, για «εκπαιδευτικούς» και «πνευματικούς» λόγους…!
Πανικοβλήθηκε ο κ. Δημήτριος Βολουδάκης και φώναζε πως εν τέλει η μητέρα μου που έχει ψυχιατρικά προβλήματα, είναι όντως «τρελή», και να λέει «όχι … όχι»!! Τότε τον ρώτησα, εφόσον γνωρίζατε την ψυχοπαθολογική και δραματική κατάσταση της μητέρας μου, πως είναι ”τρελλή”, γιατί δεν με αφήσατε να την πάω στον γιατρό της; Η απάντηση του υιού Βολουδάκη: “Αφού δεν την έκανε καλά, η Χάρις του Θεού, πως θα την κάνουν οι γιατροί”; Αυτό νομίζω αξιότιμη «πνευματική μητέρα» ή μάλλον «απνευμάτιστη μητριά», και «επίορκη» Ανάδοχος, κ. Μαρία Σ. μου, πως τα λέει όλα, και αδίκως και πολύ κακώς συκοφαντήσατε εμένα και την οικογένειά μου! Συνεπώς, μετά από όσα αποκαλυπτικά και εκτενώς σας έγραψα, ποιος ακριβώς κατέγραψε «συκοφαντική καταγγελία»; Η οικογένεια μου; Το ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», που απλώς δημοσιεύσε το πικρό μαράζι μου; Ο θεολόγος της Αμερικής; Ο θεολόγος της Κύπρου; Ο δημοσιογράφος και πρώην στέλεχος της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»; Άπαντες είναι ελεϊνοί και συκοφάντες σας, πλήν της «Καθαρής» φυλής και φατριάς σας; Ή μήπως εσείς, μας συκοφαντείτε αδελφή μου, κατόπιν «στυγνής» χειραγωγήσεως υπό του πνευματικού σας;
Μάλιστα θεωρώ, ότι πολύ αδίκως, και κακώς εκβιάζετε απειλητικά, και με σκοπό να φιμώσετε το εν Κύπρω Ιστολόγιο «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», μαζί και τον θεολόγο της Εκκλησίας της Κύπρου κ. Παναγιώτη Νούνη, εξ αιτίας του ότι ανέρτησε «δημόσια» σε ένα προσωπικό, ιδιωτικό και ημερολογιακό του Ιστολόγιο, ένα προσωπικό μου παράπονο, μια μαρτυρία και καταγγελία κατά του πρώην πνευματικού μου πατέρα. Βέβαια εξ όσων παρατηρώ, ο κύπριος θεολόγος κ. Παναγιώτης Νούνης ασκεί και μία σοβαρή και συστηματική θεολογική κριτική κατά του π. Βασιλείου. Συνεπώς γιατί τόση παράδοξη μανία να φιμώσετε και το θεολογικό του ιστολόγιο; Το ιστολόγιο εξ όσων ενημερώνομαι από Νομικούς Συμβούλους, δεν είναι είδος Μ.Μ.Ε., ούτε κάν δημόσιος έντυπος Τύπος, ούτως ώστε να δικαιούται  να θίγεται ο καθένας «πονηρός» ή και πικραμένος.
Τα Ιστολόγια απ΄ότι έμαθα πρόσφατα είναι ιδιωτικά Ημερολόγια. Νομίζω ότι είναι Συνταγματικό δικαίωμα του καθενός, να συγγράφει γραπτά και να διαλαλεί προφορικά, μέσω ατομικών Ιστολογίων ή και άλλων Μ.Μ.Ε. τις προσωπικές πεποιθήσεις, τις επιστημονικές κριτικές ή και τις θεολογικές ιδέες του, πάντοτε βέβαια στα πλαίσια του νόμου. Παρεκτός και αν είναι μοναδικό και αριστοκρατικό προνόμιο [η ελευθερία της σκέψης και της γνώμης] της ιερατικής ή, μήπως και  της«πολιτικάντικης» οικογενείας του π. Βασιλείου Βολουδάκη;
Όλες αυτές οι πολυκύμαντες αντιευαγγελικές ενέργειες σας κ. Μ. Στεφανοπούλου, μήπως σας αποδεικνύουν, σχεδόν ομαδικά, ότι ενεργείτε όσοι ενέχεστε σε τέτοιες απροκάλυπτες και «σιωπηλές» μεθοδεύσεις ωσάν θρησκευτικο-πολιτική Σέκτα, με μη Εκκλησιαστικό ήθος και χωρίς Αγιοπνευματικό ή, και χωρίς Ευαγγελικό φρόνημα; Η ουσία του ζητήματος είναι εδώ, διότι όλα τα υπόλοιπα είναι περί της ουσίας.
Λοιπόν, σύμφωνα με όλα αυτά και για άλλα τόσα που παρέλειψα να σημειώσω, για να μη γίνω άλλο κουραστική, απαιτώ το ελάχιστο, ώστε να συμβιβαστείτε τουλάχιστο λογικά σύμφωνα με τον κοινό νού και σας παρακαλώ πολύ να συνέλθετε από τον τραγελαφικό σας κατηφόρο.
Να απολογηθείτε αμέσως δημόσια, για τις ανυπόστατες και συκοφαντικές κατηγορίες εναντίον μου και να παύσετε τους «εκ του πονηρού» νομικούς εκβιασμούς και τις φαιδρές απειλές σας κατά του θεολογικού Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» όπου είναι και το μοναδικό ιδιωτικό και δημοσιογραφικό μέσο όπου παρουσίασε τον προσωπικό μου Γολγοθά και έγγραφο μαρτύριο-μαρτυρία μου. Καθώς επίσης να παύσει, εν τέλει, την κάθε προβληματική σχέση ή επαφή με την μητέρα μου και εμένα η «πνευματική» οικογένεια του π. Βασιλείου Βολουδάκη! Διαφορετικά επιφυλάσσομαι, μία ακόμη φορά, εφόσον μας απειλείτε νομικώς και πραγματικώς  αβάσιμα, για όλα τα νόμιμα δικαιώματά μου.
Με τιμή
η Πολυβία-Καλυψώ Τσάκωνα
1 Σεπτεβρίου 2017