Translate

Τρίτη, 5 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΟ κ. ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ




Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΟ κ. ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη


ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΟΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΔΕΣ
Εφ΄όσον μερικοί απεφάσισαν με ανέντιμες μεθοδεύσεις να μας εκβιάζουν, νομικώς, θα υποστούν και τις ανάλογες συνέπειες των άνομων έργων τους.
Εξ αρχής σ΄αυτό το προλογικό σημείωμα, να σας παραθέσω μερικές παρασκηνιακές αντικειμενικές και εμπιστευτικές πληροφορίες πού ήρθαν στην κατοχή μου. Οι πληροφορίες που παραθέτουμε είναι καθαρά για δημοσιογραφική και πολιτική κατανάλωση. Και επειδή έχουμε να κάνουμε με δημόσια πρόσωπα που διεκδικούν, δημόσια και πολιτικά αξιώματα, οφείλουμε, να αποκαλύψουμε και μερικές ιδιωτικές ή προσωπικές πτυχές της προσωπικότητάς των.
Οι επόμενες πληροφορίες μας αποκαλύπτουν, πράματα και θάματα, λ.χ. ότι η αξιότιμη Νομικός (η οποία ουδέποτε εξάσκησε την δικηγορεία ως επάγγελμα) κ. Μαρία Στεφανοπούλου, η οποία μας απέστειλε παραμονές 15 Αυγούστου εκείνην την επιθετική, την απειλητική και την εκβιαστική, πλήν κατάπτυστη επιστολή, ήτο εκ μέρους του π. Βασιλείου Βολουδάκη, και από μέρους της πολιτικο-θρησκευτικής Σέκτας «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», οι οποίες (πολύ)χρήσιμες και μή πληροφορίες έχωσιν ως εξής:
  1. Η εν Χριστώ αδελφή μας Νομικός κ. Μαρία Στεφανοπούλου είναι λίγα χρόνια τακτική πνευματική θυγατέρα και μόνιμο μέλος της ενορίας του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη.
  2. Η άκρως πολιτικοποιημένη και καλή κυρία Μαρία Στεφανοπούλου είναι σημαντικός θαμώνας και φανατικό στέλεχος της πολιτικο-θρησκευτικής Σέκτας του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη που φέρει την ονομασία ως «Πολιτική Παράταξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ».
  3. Η αξιοθαύμαστη κ. Μαρία Στεφανοπούλου του Στεφάνου έλαβε μέρος σε  παρελθοντική προεκλογική αναμέτρηση με την πολιτικο-θρησκευτική Σέκτα του Βολουδάκη («ΚΟΙΝΩΝΙΑ») και κατάφερε να λάβει μόνο 944 ψήφους. Άντε και εις ανώτερα!...
  4. Η λίαν αγαπητή κ. Μαρία Στεφανοπούλου, ήτο έμπορος στο Κολωνάκι, και τελευταία εργάζεται ως Ασφαλίστρια στην Ασφαλιστική Εταιρία «MET LIFE ALICO». Προφανώς ουδέποτε έλαβε ειδική δικηγορική άδεια εξασκήσεως της Νομικής Επιστήμης.
  5. Η αξιότιμη Νομικός, και φέρελπις μελοντικό Πολιτικό πρόσωπο κ. Μαρία Στεφανοπούλου, 53 ετών, η οποία έχει την τιμή, να αναλάβει την φανατική υπεράσπιση των Βολουδάκηδων, λέγεται, ότι έχει χωρήσει από τον πρώτο γάμο της και έχει υπαντρευθεί, με προξενιό και με τις ευλογίες του παππούλη των Πευκακίων π.Β.Β., για δεύτερη φορά, έναν ζάμπλουτο γεροντάκι (77 ετών).
  6. Ελπίζω να μη αρμεύεται, οικονομικώς, το αξιέπαινο γεροντάκι για τους εθνοφυλετικούς σκοπούς της πολιτικο-θρησκευτικής Σέκτας. Ο Εθνοφυλετισμός και η Βολουδακρακιστική Παράταξη είναι κακόδοξες τάσεις, αφιλάνθρωπες τάσεις  που καθοδηγούν τον άνθρωπο με μαθηματική ακρίβεια, να διενεργήσει, σωρηδόν φρικαλεώτητες εις το όνομα τινών ιδεοληψιών και ιδεολογιών.
  7. Τα προσωπικά της κυρίας Μαρίας Σ. κατ΄ουσίαν δεν μας ενδιαφέρουν, δεν είμεθα πρωϊνάδικον ή κουτσομπολίστικο ιστολόγιο, καθώς το γνωρίζετε οι καλοπροαίρετοι, ασχέτως αν μας ταμπελλοποιούν ως «Κατίνες του διαδικτύου»,  αλλά όταν πρόκειται για δημόσια πρόσωπα που επιζητούν μανικώς τους ψήφους μας, ίνα ανελιχθούν και αναμιχθούν στα Κοινά και Πολιτικά κάπως πρέπει να διευρεύνησουμε εκ δημοσιογραφικής οπτικής και το «πόθεν έσχες» τους. Πρόκειται για αναγκαίον κακό εφ΄όσον πολεμούμεθα ανέντιμα και μαφιόζικα.
  8. Και μόνο την πιο πάνω πληροφορία να γνωρίζω, ως Πολιτικό όν και ως ο τελευταίος Ομογενής ψηφοφόρος των Ελλάδι Κομμάτων, για την καλοτάτη κυρία και πρώην έμπορο του Κολωνακιού και νύν Ασφαλίστρια-Νομικό κ. Μαρία Σ. θα μου ήτο αδελφοί και πατέρες άκρως αναγουλιαστικό να την εψήφιζα ίνα εκλεγεί σε ύπατα πολιτικά αξιώματα. Απορώ πού και πώς τις βρίσκει ο π. Βασίλειος;
  9. Δεν ξέρω ποιοι είναι εκείνοι οι 900 α-νόητοι οπαδοί της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» που την εψήφισαν. Πρέπει να ήτο άκρως απελπίσμενοι και αφελείς οι άνθρωποι…
  10. Στην ίδια Ασφαλιστική Εταιρία,μαζί με την κ. Μαρία Στεφανοπούλου δουλεύει και ο γιός του π. Βασιλείου Βολουδάκη, ο φέρελπις και μελλοντικός διάδοχος κομματαρχής, κ. Μανώλης Βολουδάκης. Συνεπώς εκείνη και αυτός είναι στενοί συνάδελφοι, καλοί φίλοι και ομοϊδεάτες-συνεργάτες. Φανατικά ολοπρόθυμοι να εισβάλλουν και να καταλάβουν το Ελλαδικό Κοινοβούλιο με κάθε μέσο. Φιμώνοντας ακόμη και τα εκτός της Ελλαδικής Επικράτειας Ιστολόγια.
  11. Συνεπώς, και η εκβιαστική επιστολή κατά του υποφαινόμενου ίνα φιμωθεί το Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» έχει αποσταλεί και εκ μέρους του κ. Εμμανουήλ Βολουδάκη. Για ποιο λόγο άραγε κ. Μανώλη με θέλεις για εχθρό σου;
  12. Συναφώς, τέσσερις είναι οι κατ΄εξοχήν επώνυμοι εχθροί του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»: Ο Αυτοκεφαλαρχιστής και Κομματάρχης Πρωτοπρεσβύτερος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών π. Βασίλειος Βολουδάκης, ο εθνοφυλετιστής και διάδοχος κομματάρχης υιός κ. Μανώλης Βολουδάκης, η φαντασιόπληκτη πρεσβυτέρα Κομματάρχισα κ. Νινέττα Βολουδάκη, και η υπανδρευμένη από «θείον έρωτα» -πλύν τιμία «γεροντοκόρη»- κ. Μαρία Στεφανοπούλου καθώς κ.ά. πειθήνια ανώνυμα και άσημα ανδρείκελα του «Ρασπούτιν των Πευκακίων».
  13. Ποιος είναι άραγε αυτός ο Μέγας Ρασπούτιν των νεοΕλλήνων; Μα αυτός που διενεργεί καλαμαρίστικες Ρασπουτινιές φυσικά. Καταλάβατε; Πώς διαφορετικά να σας το εξηγήσω;
  14. Και όλα αυτά γιατί; Διότι φίλοι και φίλες δημοσίευσα την συγκλονιστική μαρτυρία-καταγγελία της πρώην πνευματικής θυγατρός του π.Β.Β. της κυρίας Πολυβίας-Καλυψώς Τσάκωνα, όπερ αποδεικνύει την αντιχριστιανική και αντιΕυαγγελική δικομανία, της οικογένειας Βολουδάκη, και δή του Πρωτοπρεσβυτέρου και της πρεσβυτέρας. Η οικογένεια Βολουδάκη βρίσκει νόημα και κατασπαταλεί την πολύτιμη και σημαντικότατη ποιμαντική ενέργειά της σε αθεόφοβες δικομαχείες και θεοστυγείς πολιτικές αψιμαχείες.
  15. Συνοπτικά, η εκβιαστική επιστολή απεστάλην εκ μέρους της γνωστής φαμίλιας Δόν Βολουδάκηδες (ψευδο-συνεχιστών του  Νεομάρτυρος Κυβερνήτου Ιωάννη Καπποδίστρια), και αφήσαν άκρως εκτεθειμένη την κακομοίρα Νομικό κ. Μαρία Στεφανοπούλου, όπερ αποδεικνύονται, πανηγυρικώς, και μία ακόμη φορά οι θεολογικές αντιρρήσεις και οι φρικτές διαπιστώσεις του εξ Αμερικής θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου για τον μαφιόζικο χαρακτήρα και τρόπο καθώς και για τις φασιστικές μεθοδεύσεις του πατρός Βασιλείου.
  16. Ο Ασφαλιστής κ. Μανώλης Βολουδάκης, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, έκανε φαίνεται ένα σοβαρό λάθος, από Νομικής και Ασφαλιστικής οπτικής, διότι, ασφάλισε ένα μωρό παιδάκι όπου είναι ασθενές και αυτιστικό. Αντί να παραδεχθεί το εργασιακό και ανθρώπινο λάθος του με εν Χριστώ ταπείνωση, έχει το θράσος και την αναίδεια, μαζί με την υπόλοιπη οικογένειά του και τους συνεργάτες του να το συγκαλύψουν, μέσω ανελέητων δικομαχειών με διάφορα πρόσωπα (π.χ. κ. Πολυβία Τσάκωνα). Προχωρούν με τά ίδια όπλα και διά τινών εκβιαστικών δικανικών απειλών κατά τινών Ιστολόγων και Δημοσιογράφων (π.χ. κατά του εξ Αμερικής θεολόγου κ. Παναγιώτη Τελεβάντου) τους διασύρουν δικαστικώς και τους καταδικάζουν ερήμην τους, και προχωρούν στα επόμενα ανυπεράσπιστά θύματα τους όπως π.χ. ο υποφαινόμενος.
  17. Και για να καλύψουν μάλλον, τις «ασφαλιστικές» παμπεσιές του κ. Μανώλη Βολουδάκη ίνα μη μείνει εκτεθειμένος ο άνθρωπος, και φέρελπις Πολιτικός ανήρ,  σε περίπτωση που γίνει ο διάδοχος Κομματάρχης, ξεσηκώσαν πόλεμο, απειλές, εκβιασμούς, κατά πάντων και πασών και δή κατά της μητρός (κ. Πολυβίας Τσάκωνα) του αυτιστικού παιδιού και κατά του υποφαινόμενου διαδικτυακού ιεροκήρυκος, επειδή την συμπόνεσε η ψυχή μου, και διότι ετόλμησα να της συμπαρασταθώ, δημοσιεύοντας, το εναγώνιο παράπονό της έναντι του πρώην πνευματικού της πατέρα π. Βασιλείου Βολουδάκη.
  18. Συνεπώς, οι οικογένεια Βολουδάκη, ας προβληματιστεί συνετά, ορθά και προσεκτικά για τις επόμενες κινήσεις της, εναντίον της Δαβιδικής σφενδώνης μας, διότι είναι Φυσικός, Συμπαντικός και Πνευματικός νόμος κάθε δράση να επιφέρει την ανάλογη ή και την πολλαπλάσια αντίδραση. Το τέλος του κάθε παμπέση και θρασύδειλου Γολιάθ είναι προδεδικασμένο.
  19. Παρ΄όλα αυτά και δι΄αυτά, γίνεται φανερόν με τις πιο πάνω αντικειμενικές και δημοσιογραφικές πληροφορίες, ότι με τις φοβερές απειλές τους, υφίσταται, τινά μεγαλειώδης και παταγώδης σύγκρουση ιδιοτελών συμφερόντων και προφανώς, αδίκως, απειλούν τόσον την μητέρα του αυτιστικού παιδιού όσον και το λιλιπούτειο Ιστολόγιό μας. Τι έχουν να φοβηθούν από εμάς όπου μας διαβάζουν τρείς και ο κούκος;
  20. Οι λόγοι των κακοδόξων και κακοβούλων ενεργειών τους, είναι, καθαρά πολιτικοί. Αυτό είναι το προσωπικό μου συμπέρασμα. Προσωπικά δεν είμαι εγεγραμμένος και πολιτικό μέλος σε καμμία εν Ελλάδι ή εν Κύπρω Πολιτική Παράταξη και Πολιτική φατρία. Πατούν επί πτωμάτων, με νομικά μέσα, ίνα εξελιχθώσι Πολιτικά. Ποδοπατούν βλάσφημα σωρηδόν Ιερούς Κανόνες και το Ιερό Ευαγγέλιο ίνα μπάσουν στο Κοινοβούλιο ένα «χριστιανικό» δήθεν Κόμμα. Ενώ οι λόγοι που (εξ)ασκούμε εμείς μια αυστηρά θεολογική και δημοσιογραφική κριτική κατά της φατρίας του Βολουδάκη, ήτο και είναι καθαρά λόγοι Εκκλησιαστικοί και Θεολογικοί. Και κάθε επι μέρους δευτερεύουσα πληροφορία περί αυτών των πολύ-ποίκιλων ενεργειών τους, είναι σημαντική, διότι αποδεικνύονται  συστηματικά πόσο αθεολόγητοι και Χριστέμποροι είναι.
Επειδή έχω συνείδηση και γνώση, ότι Νομικά και Συνταγματικά, το ενθάδε ιδιωτικό και προσωπικό Ιστολόγιον μου είναι και το διαδικτυακό μου Ημερολόγιον, γράφω όσα γράφω. Δεν θα έγραφα ποτέ μου σε μιά δημόσια εφημερίδα όλα τα πιο πάνω ζητήματα. Στο ημερολόγιό του ο καθένας γράφει όσα αισθάνεται και ότι νομίζει ως χρήσιμο.
Του Παναγιώτη Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών
5 Σεπτεμβρίου 2017



Η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΡΑΚΙΣΤΩΝ
Απαντήστε μου κ. Μαρία Στεφανοπούλου με κάθε ακρίβεια, σας παρακαλώ, αν το θέλετε και δύνασθε να σκεφθείτε ελεύθερα χωρίς να κατευθύνουν οι Γκουρούδες την σκέψη σας, στα επόμενα ζητήματα που με προβληματίζουν :
1. Είστε πνευματική θυγατέρα του π. Βασιλείου Βολουδάκη; Ναι ή όχι; Ποια η σχέση σας με την θρησκευτικοπολιτική Σέκτα «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»; Είστε ενεργό και εγεγγραμένο μέλος εσείς ή άλλο μέλος της οικογενείας σας, ναι ή όχι; Είστε εξουσιοδοτημένη Νομικός Σύμβουλος του Βολουδάκη ή, μάλλον εξασκείτε κανονικά ως εγγεγραμμένη δικηγόρος το επάγγελμα της Νομικού; Ναι ή όχι; Ενεργείτε με εντολή του π. Βασιλείου ή αυτόβουλα;
2. Η «ανώνυμη» καταγγελία θίγει τον π. Βασίλειο επώνυμα, και κανένα άλλον. Συνεπώς το δικαίωμα να αμυνθεί στην ανώνυμη καταγγελία με όποιο τρόπο θέλει το έχει ΜΟΝΟ ο π. Βασίλειος και κανένα φερέφωνο του. Πώς είναι δυνατόν να είστε θιγμένη, εσείς, όταν ομολογείτε, ότι το μοναδικό όνομα που καταγγέλεται είναι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης; Εκτός και αν είστε βαλτή του Βολουδάκη και δράτε κάτω από την «πνευματική» επιρροή και επίδραση του; Αυτό νομίζω, στην εκκλησιαστική «ρωσική» ορολογία αποκαλείται ΡΑ-ΣΠΟΥ-ΤΙ-ΝΙΕΣ!
Είναι απαράδεκτη, αντισυνταγματική και κακόδοξη η ενέργεια του π. Β. Βολουδάκη μετά των συν αυτώ να επιθυμεί να φιμώσει όσα Ιστολόγια εντός ή εκτός Ελλαδικής επικράτειας του διενεργώσι κριτική.
3. Ποια είναι  εκείνα τα αποδεικτικά έγγραφα όπου λέτε ότι τα έχετε στην κατοχή σας και θα τα προσκομίσετε στη δικαιοσύνη; Αφού έχετε στοιχεία αποδεικτικά για την παντελή αθωότητα του Βολουδάκη αποστείλετε μου τα λοιπόν να τα μελετήσω. Μπορώ να τα δώ σας παρακαλώ για να μπορώ να αποφασίσω αντικειμενικά; Είμαι άνθρωπος αναποφάσιστος όταν με απειλούν και  με εκβιάζουν, και δή όταν ανέντιμα μεγαλόσχημοι και πλανεμένοι κληρικοί με απειλώσι, εξάπαντος θέλω τα στοιχεία όπου επικαλείστε, για να σκεφθώ σοβαρά. Χωρίς τα αποδεικτικά στοιχεία σας θα μου είναι κάπως δύσκολο να οπισθοχωρήσω και να κατεβάσω την καταγγελία κατά των αντιευαγγελικών πλανών του Βολουδάκη. Στείλτε μου τα στοιχεία λοιπόν, για να τα δώ προσεκτικά, ώστε αν είναι όντως αποδεικτικά στοιχεία, να αποσύρω την καταγγελία, πολύ ευχαρίστως.
4. Επίσης: να μεταφέρετε στον π. Βασίλειο Βολουδάκη, να μετανοήσει ΑΡΔΗΝ για τις κακοδοξίες και τις παποκαισαρικές πλάνες του, διότι οι νομικίστικες απειλές του (διά μέσω εσάς ) και οι δικανικοί εκβιασμοί του δεν ποιάνουν τόπο σε Ημερολογιακά Ιστολόγια. Θα πρέπει τέλος πάντων να ενεργεί με ευσέβεια και ως σοβαρός Κληρικός και όχι ωσάν κομματάρχης Παποκαίσαρ. Θα έπρεπε να αισχύνεται (μαζί μ΄αυτόν και εσείς) όπου παραμονές της Κοιμήσεως της Θεοτόκου να εκβιάζετε το Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» μαζί και τον διαχειριστή του, ότι θα μας οδηγήσετε στα δικαστήρια και στις φυλακές. Ποιοι νομίζετε ότι είστε; Δεν φοβάστε τον Θεό; Προφανώς όχι! Αλλά να σας υπενθυμίσω, σοβαρά μια βασική λεπτομέρεια, ότι και στις φυλακές υπάρχει διαδίκτυο... και ο νοώ νοείτο. Τέτοιους θρασύδειλους εκβιασμούς και θεοστυγείς απειλές δεν διενεργώσι οι νορμαλ Ορθόδοξοι Χριστιανοί παρά μόνο οι πλανεμένοι και κακόδοξοι νόες. 
5. Ακόμη και αν αποσυρθεί η εν λόγω καταγγελία, ο π. Βασίλειος είναι υπόδικος ενώποιον πάσης της Οικουμενικής Εκκλησιαστικής Συνειδήσεως, δηλ. ενώποιον Θεού και ανθρώπων, για φοβερές άλλες πλάνες και αιρέσεις ή νεωτερισμούς, με κερασάκι στην τούρτα για την δημιουργία πολιτικού κόμματος, όπου παραβιάζει μόνο με αυτή του την ενέργεια καμμιά δεκαριά Ιερών Κανόνων, και το πράττει δυστυχώς εις το όνομα της αιρέσεως του Εθνοφυλετισμού και του προτεσταντόπληκτου Αυτοκεφαλαρχισμού.
6. Τα ιστολόγια, να σας ενημερώσω, αν και εσείς ως νομικός θα τα γνωρίζετε καλύτερα, ότι δεν είναι Μ.Μ.Ε., δεν είναι εφημερίδες περιοδικά, ούτε κάν δημοσιότητα. Το Δίκαιο του διαδικτύου δεν είναι ολοκληρωμένο εξ όσων με συμβουλεύει κάποιος καλός Νομικός. Υφίσταται διάκριση και διαφορά μεταξύ ιστολογίων και ιστοσελίδων σύμφωνα με το σύγχρονο Νομικό πλαίσιο. Συνεπώς  τα προσωπικά ιστολόγια δεν εμπίπτωσι στο Δίκαιο περί του Τύπου. Ειδικά το Ιστολόγιο μου είναι το προσωπικό μου διαδικτυακό Ημερολόγιο. Είναι αστείο να με κατηγορείτε για όσα αναρτώ στο προσωπικό μου Ημερολόγιο. Σύμφωνα μάλιστα με προδεδικασμένη υπόθεση στην Ελληνική Δικαιοσύνη, το κάθε ιστολόγιο είναι Ημερολογιακό Ιστολόγιο. Και δεν φέρνει απόλυτη την ευθύνη ο διαχειριστής, σε ότι αναρτάται, αλλά μια ομάδα ανθρώπων, οι χρήστες, οι αναγνώστες, οι συνεργάτες, οι σχολιαστές και οι συνδιαχειριστές.
7. Συνεπώς, το πρόβλημα σας είναι: επειδή δεν μπορείτε να δέρετε τον γάδαρο, προσπαθείτε να δέρετε το σαμάρι. Αλλά και τα σαμάρια κεκράξονται όταν έρθει η στιγμή της αλήθειας. Με την εν λόγω παρέμβαση σας κ. Μαρία μου, μας αποδεικνύετε περίτρανα, ως αληθέστατες, και την παραμικρή καταγγελία που διενεργεί ο εξ Αμερικής παραδοσιακός Ελληνοκύπριος Θεολόγος κ. Παναγιώτης Τελεβάντος. Μας αποδεικνύετε ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, όντως σας χειραγωγεί ως άβουλα όντα, και ότι μετέρχεται αντιΕκκλησιαστικών και αντιΕυαγγελικών μεθοδεύσεων ώστε να προσπαθεί να φιμώσει και να λογοκρίνει την κάθε αντίθετη άποψη και κριτική εναντίον του.
8. Η αλήθεια είναι: ότι επειδή διενεργώ ΕΠΩΝΥΜΑ αποδεικτική θεολογική κριτική εναντίον του, επιθυμεί με λύσσα και μανία να με φιμώσει και να με οδηγήσει στα δικαστήρια , ώστε να προσπαθήσει να αποδείξει ότι ως θεολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου, είμαι συκοφάντης του, διότι ανέρτησα μία ανώνυμη καταγγελία μίας πρώην πνευματικής θυγατέρας του. Ο ίδιος όμως βάζει τα πιόνια του να απαντώσι. Τα ιστολόγια ή οι ιστολόγοι ΔΕΝ είμαστε υποχρεωμένοι να αποκαλύπτουμε την επωνυμία των συνεργατών, σχολιαστών και συγγραφέων των αναρτήσεων μας.  Οι διαχειριστές των ιστολογιών έχουν το κάθε δικαίωμα να προστατεύουν τις πηγές τους ακόμη και να δημιουργούμε ή να χρησιμοποιούμε τα ιστολόγια ως ανώνυμοι. Όπως στον Τύπο συγγράφωσι ανώνυμοι αρθρογράφοι το σύνταγμα προστατεύει και την ανωνυμία. Είτε σας αρέσει είτε όχι τα θεολογικά ιστολόγια είναι σύγχρονες Δαβιδικές σφενδώνες. 
Εν τέλει: Εσείς  ως νέοι Γολιάθ προχωρήστε με τον ανθρώπινο νόμο ή νομικισμό σας και την κοσμική ή εκκοσμικευμένη δικαιοσύνη σας, να παρασέρνετε Χριστιανούς αδελφούς σας στα Δικαστήρια, και εμείς θα βρισκόμεθα ως επόμενοι των θείων και ιερών Κανόνων της Εκκλησιαστικής Δικαιοσύνης του Θεού, και αν θέλει ο Κύριος, έχει τον τρόπο να αποκαλύψει και να εκδικηθεί τους όποιους πλανεμένους και θεομπαίκτες Κληρικούς.
Φιλικά
Παναγιώτης Νούνης
Ορθόδοξος Θεολογών
14 Αυγούστου 2017


Υποσημείωση ετεροχρονισμένη και «όφ δε ρέκορντ»: Η εν λόγω επιστολή-ανταπάντηση μας στους ωμούς εκβιασμούς των φεφανατισμένων και λυσασμένων Βολουδακρακιστών παρέμεινε τόσες ημέρες αναπάντητη. Ως εκ τούτου έχω την αδήριτον υποχρέωση να ενημερώνω το φιλότιμο αναγνωστικό κοινό μου, ποιοι είναι πλέον οι φανεροί και ανιεροκρύφιοι εχθροί μου, σε περίπτωση λόγου χάριν που μια μέρα φύγω και εγώ αιφνίδια για τους Ουρανούς, όπως έφυγε παντελώς ξαφνικά (ή και δόλια;) και ο ρωμαλέος ανήρ και πρώην Διευθυντής του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ» ο αείμνηστος κ. Γεώργιος Ζερβός.
Ακριβώς μετά της εποχής του αιφνιδίου και παραδόξου θανάτου του (κάποιοι επιφανείς και σημαντικοί άνθρωποι με πληροφόρησαν, ότι λέγεται, ότι ήτο καθαρή δολοφονία) του αειμνήστου κ. Γεωργίου Ζερβού, έχουμε στα πράγματα, αλλαγή άρδην του εκκλησιαστικού σκηνικού και σατανικό πραξικόπημα από την φαμίλια Βολουδάκηδων στα γραφεία και στην εφημερίδα του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ»… πλέον η εφημερίδα της καρδιάς μας γέγονε εφαλτήριον και γιάφκα των πολιτικάντικων σχεδιασμών της Σέκτας του Βολουδάκη.
Η πληροφορία μου απεκάλυψε, ωστόσο, ότι λίγες ημέρες πρό του μοιραίου και αιφνιδίου θανάτου του κ. Γ. Ζερβού, ο μακαριστός πληροφόρησε δικά του έμπιστα πρόσωπα, Κληρικούς και Λαϊκούς, ότι ετοίμαζε σημαντικές και φοβερές αποκαλύψεις για καλαμαράδες Συνοδικούς Ιεράρχες, αλλά και ότι δεχόταν τρομερή πίεση και φοβερό πόλεμο από την παρασυναγωγή του π. Βασιλείου Βολουδάκη… ο αιφνίδιος θάνατος του Ζερβού, όλως παραδόξως ήρθε γάντι στα άνομα και πανούργα σχέδια του Ρασπούτιν της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Ήρθε γάντι μάλιστα σε καμπόσους Ρασπουτήδες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Γιατί άραγε;
Ποιες ήτο εκείνες οι πολύτιμες πληροφορίες και οι φακέλοι με τα αποδεικτικά στοιχεία που κατείχε ο μακαριστός και ισχυρός ανήρ του «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ»; Ποιος δύναται να μας πληροφορήσει την πάσα αλήθεια; Και γιατί φωτογράφιζε, ειδικά λίγο πρό του παράδοξου θανάτου του, και τον π. Βασίλειο Βολουδάκη; Μπορεί άραγε να μας εξηγήσει ο π. Βασίλειος Β. γιατί είχε τόση ψυχωτική μανία οτι πάση θυσία πρέπει να ελέγξει και να περάσει στα χέρια του τον «Ο.Τ.»;
Π.Π.Ν.
1 Σεπτεμβρίου 2017