Translate

Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΝ κ. ΛΟΪΖΟΝ ΛΟΪΖΟΥ (ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΗ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ «ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ»)



Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΝ κ. ΛΟΪΖΟΝ ΛΟΪΖΟΥ
(ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΗ ΙΕΡΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ «ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ»)
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ* ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κ. ΛΟΪΖΟΥ ΛΟΪΖΟΥ

Κύριοι, με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σας:
1. Περί της αντικειμενικότητας μου: Για το θέμα της Συνόδου του Κολυμπαρίου έχω φιλοξενήσει στην εκπομπή μου αρκετές φωνές εκτός του γ. Σάββα του Λαβριώτου και άλλων πατέρων καθώς και επιστημόνων (https://www.youtube.com/watch?v=so4oL-M9cYQ), (https://www.youtube.com/watch?v=tGD3y9jamHo), έχοντας αποσπάσει θετικά σχόλια από σας κ. Νούνη. Λυπάμαι που δεν είχα την τιμή να φιλοξενήσω και την άποψη σας.
2. Περί του σχίσματος: Εάν κοβόταν η κοινωνία με όλη την ‘’Εκκλησία’’ πριν τη Σύνοδο σίγουρα θα είχατε δίκιο καθώς το πρόβλημα θα ήταν μόνο ο οικείος επίσκοπος εφ όσον ήταν αιρετικός. Η Σύνοδος όμως είναι δεσμευτική για όλους τους επισκόπους και μάλιστα καταδικαστική για τους αντιρρησίες. Οπότε κ Νούνη η λογική και ο 15ος περιβόητος κανόνας δίνει το δικαίωμα να κόψεις το μνημόσυνο σε όλους όσους αποδέχονται τις αιρετικές αποφάσεις του Κολυμπαρίου. Αυτό μπορεί στην πράξη να σε κάνει να κόψεις την κοινωνία με το 99% των επισκοπών ίσως. Γι αυτό και η Σύνοδος αυτή προξένησε μεγάλο κακό κ. Νούνη και Τελεβάντο.
3. Οι συμπαθείς κατ εμέ διωκόμενοι Αγιορείτες Πατέρες, τους οποίους κατηγορείτε και συκοφαντείτε (για την ακρίβεια) δεν διαφέρουν και πολύ από τον εξίσου συμπαθέστατο π. Θεόδωρο Ζήση. Συμφωνούν ακόμη και στην εγκυρότητα των μυστηρίων των αιρετικών Οικουμενιστών. Διαφωνούν μόνο στο μέτρο της οικονομίας, όμως ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του μέτρο και σύμφωνα με αυτό θα κριθεί. Μιλάτε επίσης για Αγιορείτες ιερός αποτειχισθέντες…Σε ποιους αναφέρεστε;
4. Στην ουσία κ. Νούνη: Όταν κόβεται η κοινωνία με τον αιρετικό, αυτό αποτελεί σχίσμα; Εάν η αίρεση έχει μολύνει όλη την ΄’έκκλησία΄΄ (κακή ώρα όπως τώρα) και κόψεις την κοινωνία με την αίρεση ποιος μένει στην Εκκλησία; Εσύ ή η Αίρεση; Και αν μένεις εσύ, τότε τι γίνεται με τα μυστήρια και τον εκκλησιασμό; Ανήκουν στην αίρεση; και εσύ που ανήκεις στην Εκκλησία μένεις χωρίς μυστήρια; Αλήθεια γιατί ο π. Ζήσης δεν λειτουργεί δημόσια; Μήπως ένας λόγος είναι ότι θα εκτεθεί έναντι του νόμου για αντιποίηση αρχής κ. Νούνη; Εάν ο π. Θεόδωρος θέλει να λειτουργήσει και να κοινωνήσει το ποίμνιο του και να κυρήξει, να βαπτίσει να παντρέψει θα πρέπει να μπει σε καθεστώς προστασίας λόγω ανεξιθρησκείας κ. Νούνη το οποίο παρέχεται στη χώρα μας μόνο μέσω ενός ΘΝΠ. Οπότε λοιπόν εσείς εκείνη την ώρα τι θα πείτε; ΣΧΙΜΑΤΙΚΟΣ; Μάλλον. Άρα δεν πρέπει η Ορθοδοξία να επιβιώσει γιατί τα πάντα ανήκουν στους αιρετικούς και μόνο αυτοί δια νόμου δικαιούνται να λειτουργούν. Άρα έχουμε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ή ΓΟΧ; Όχι κ. Νούνη έχουμε και Ορθοδοξία υπό διωγμό όμως. Ο καθένας επιλέγει και θα κριθεί. Χωρίς σταυρό μπορείτε να μείνετε υπό την μητρόπολη Λεμεσού και να πυροβολείτε εκ του ασφαλούς τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, τους ΓΟΧ και τους διωκόμενους Ορθοδόξους. Να ξέρετε ότι τα πυρά σας είναι άσφαιρα.
5. Τέλος, η λογική σας είναι απόλυτα παπική και αντιορθόδοξη, καθώς η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία όταν έκοψε την κοινωνία με την Δυτική Παππική αίρεση η κατηγορία κατά της Ορθοξίας ήταν το ΣΧΙΣΜΑ! Με τη λογική σας οι παπικοί είχαν δίκιο. Θα μου πείτε τότε έγιναν Συνόδοι και πάρθηκαν αποφάσεις. Ναι! Αλλά σήμερα δεν υπάρχουν ούτε επίσκοποι ούτε ποίμνιο οπότε μπορεί και να μην γίνει ποτέ Σύνοδος Ορθόδοξη έως την έλευση του Αντίχριστου οπότε οι εναπομείναντες Ορθόδοξοι τι θα κάνουν; Θα κοινωνούν στο όνομα του εκάστοτε υπηρέτη της πανθρησκείας; Ακόμη, με την υποταγμένη λογική σας οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν θα λειτουργούσαν κατά τις περιόδους των αιρέσεων ούτε θα εξορίζονταν απλά θα έγραφαν συγγράμματα και θα φιλοσοφούσαν διυλίζοντας τον κώνωπα και καταπίνοντας την κάμηλο.
Συγνώμη αν σε ορισμένα σημεία γίνομαι παραπάνω αιχμηρός από όσο θα έπρεπε.
Με εκτίμηση
Λοΐζος Λ.
*Οι πιο πάνω υπογραμμίσεις με έμφαση γεγόνασι υπό του Ιστολογίου «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ».

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΛΟΪΖΟ ΛΟΪΖΟΥ

Εξ αρχής ευχαριστώ θερμά τον έγκριτο δημοσιογράφο κ. Λοΐζο Λοΐζου για την καλή προσπάθεια του να μου απαντήσει, έστω καθυστερημένα ή και αποτυχημένα, εξάπαντος στο όλο πνεύμα και γράμμα της συγγραφής του, για τις αντιρρητικές ενστάσεις μου όπου κατέγραψα στο φιλόξενο ιστολόγιον του καλού θεολόγου εξ Αμερικής κ. Παναγιώτη Τελεβάντου. Είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να αποσαφηνίσουμε και πάλιν την στάση μας και να κάνουμε καλά ξεκαθαρίσματα.
Καταγράφω λοιπόν εξ ανάγκης σε άμεση ανταπάντηση μου κατά του εν λόγω δημοσιογράφου σχεδόν εικοσιένα (21) πολύσημαντα σημεία:
  1. Για το πρώτο σημείο κ. Λοϊζο να ξεκαθαρίσω, ότι: δεν σημαίνει ότι επειδή διετύπωσα γραπτώς κάποια θετικά σχόλια για τις όποιες δημοσιογραφικές εκπομπές σας, ότι σημαίνει και κατ΄ανάγκη ότι συμφωνώ και απόλυτα με τις όποιες προσωπικές απόψεις και θεολογικές πεποιθήσεις, είτε τις δικές σας είτε των τάδε ή και των δείνα καλεσμένων σας. Αυτό εικάζω ότι δύναστε να το αντιληφθείτε. Μου επισυνάπτετε όμως δύο τινά οπτικοακουστικά βίντεο με εκπομπές σας με τον π. Βασίλειον Βολουδάκην και τον Καθηγητή της Νομικής Σχολής επί του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου κ. Κυριάκον Κυριαζόπουλον.  Ωραία λοιπόν ευκαιρία να εξηγηθούμε αναλυτικώς…
  2. Να σας πληροφορήσω τότε επ αυτών των δύο εκλεκτών καλεσμένων σας, ότι: εξέχων μέλος της ομάδος των «Αγιορειτών Πατέρων» και μη ιερώς Αποτειχισθέντων με πληροφόρησε, προσωπικά, ότι για διάφορους λόγους οι «Αγιορείτες Πατέρες» δεν έχουν καμμία εμπιστοσύνη στα περί του Κανονολόγου κ. Κυριακού Κυριαζόπουλου. Μου κατέγραψε και τους λόγους αλλά θα αποφύγω να τους καταθέσω, διότι δεν συμφέρουν την αγιορείτικη φατρία. Συνεπώς οι μη ιερώς αποσχισμένοι «Αγιορείτες Πατέρες» και φίλοι σας κ. Λοΐζο μου, λοιδωρούν και κατηγορούν, υποδόροια, τον αξιέπαινο αγωνιστή και παραδοσιακό Καθηγητή του Κανονικού Δικαίου. Γιατί άραγε;
  3. Στα περί του λίαν αγαπητού μου πατρός Βασιλείου Βολουδάκη τι φώ και τι λαλήσω φίλτατε Λοΐζο μου; Να σας πληροφορήσω όμως, εφ΄όσον προκλητικώς μου τον προτάσσετε ως δήθεν απλανή και ορθόδοξο ποιμένα της Εκκλησίας.
  4. Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, αντικανονικώς, ίδρυσε, δημιούργησε και ελέγχει από τα παρασκήνια, μία πολιτικο-Θρησκευτική Σέκτα, την Πολιτικήν Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», όπερ υϊοθετεί ανόμως την Παποκαισαρική πλάνη του αρχηγέτου του Βατικανού. Προσπαθεί, όντας Κληρικός, να υφαρπάξει με κάθε μέσο την εν Ελλάδι Πολιτική εξουσία. Ο ίδιος Κληρικός, κατέλαβε πραξικοπηματικώς και ελέγχει απόλυτα την Εκκλησιαστική Εφημερίδα του «Ορθοδόξου Τύπου» ίνα προωθήσει τα πολιτικάντικα σχέδια του. Ο ίδιος Κληρικός, υπέσκαψε, εξοβέλισε, εξοστράκισε, και «εξολόθρευσε» την Συντακτική Επιτροπή του «Ο.Τ.» ίνα παραμείνει ο είς και μόνος «μέγας Βασιλέας» και Μονάρχης του «Ο.Τ.». Ο ίδιος Κληρικός, υποσκάπτει, με περρήσια δολοπλοκία και σατανική πανουργία τους αρχηγέτες του αντιΟικουμενιστικού αγώνος, όπως διενήργησε μόλις πρόσφατα με τινά δουλικά φερέφωνά του στην Σύναξη Κληρικών Μοναχών και Λαϊκών. Το επιβεβαίωσε αυτό και ο π. Θεόδωρος Ζήσης. Ο Ρασπούτιν των Πευκακίων, παραχαράττει την αγίαν και αμώμητον Πίστην, διότι είναι φοβερά ανιστόρητος και κακόδοξος «αντιΟικουμενιστής» της κάλπικης μπακίρας, όταν προπαγανδίζει, με κάθε τρόπο, ότι η ιερά Αποτείχιση είναι Σχίσμα, καθότι διακηρύττει όστις την διενεργεί είναι και εκτός Εκκλησία. Εμμέσως πλην σαφώς προσπαθεί, ανεπιτυχώς, να εξωεκκλησιάσει τον ιερώς Αποτειχισθέντα Πρωτοπρεσβύτερον π. Θεόδωρον Ζήση μετά των αυτώ ιερώς αποτειχισμένων. Αλλά παράλληλα, υποθάλπτει και φιλοξενεί, εντός του «Ο.Τ.», τις «ιερές αποτειχίσεις» των «Αγιορειτών Πατέρων». Γιατί άραγε δύο μέτρα και δύο σταθμά; Δεν προβληματίζεστε καθόλου αγαπητέ μου δημοσιογράφε; Που και ποιο ακριβώς είναι το δημοσιογραφικό σας κριτήριον; Ο π. Βασίλειος, δυστυχώς, δεν διαθέτει εκείνες τις προϋποθέσεις του απλανώς και ορθοδόξως θεολογείν και δή αντιρρητικώς κατά της «Πανορθόδοξης Συνόδου», διότι είναι βραχυκυκλωμένος, πνευματικά, με τις σωρηδόν αιρετικές πλάνες, όπου ως μη όφειλεν διακηρρύτει στην Εκκλησία της Ελλάδος.
  5. Να σας επισημάνω κύριε Λοΐζο μου, ότι δεν πρόσεξα διόλου να ελάβατε τινά συνέντευξη υπό του ιερώς Αποτειχισθέντα, ιππότης της Πίστης, και συγχρόνου Ομολογητού πατρός Θεοδώρου Ζήση. Γιατί άραγε; Δεν σας ενδιαφέρουν οι θέσεις του καθολικού αρχηγέτου του αντιΟικουμενιστικού αγώνος; Υφίσταται τις σκοπιμότητα και ιδιοτέλεια στην εξάσκηση του δημοσιογραφικού σας λειτουργήματος; Και πώς είναι δυνατό, να λυπάστε (καθώς λέτε), όπου δεν ακούσατε δήθεν και την ιδική μου άποψη (διευκρινίζω, ότι στα θεολογικά ζητήματα δεν έχουμε προσωπικές απόψεις), εφ΄ όσον ουδέποτε μου εζήτησατε να διενεργήσω τέτοιον πράγμα;
  6. Στο δεύτερο σημείο σας, εστιάζω κατά την δική μου εκτίμηση, στην ουσία του ζητήματος, καθότι σημειώνετε κατά λέξη: «Η Σύνοδος όμως είναι δεσμευτική για όλους τους επισκόπους και μάλιστα καταδικαστική για τους αντιρρησίες». Αυτό που εσείς σημειώνετε αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, καλέ δημοσιογράφε και κύριε Λοΐζο Λ., είναι, το έωλο επιχείρημα και το κακόδοξο αποφασισθέν των αρχι-Οικουμενιστών. Γιατί χρησιμοποιείτε εναντίον μου τέτοια δηλωτική πρόταση, δηλαδή ένα σαθρό, αιρετίζων και αντιΕκκλησιολογικό επιχειρήμα των αρχι-Οικουμενιστών; Έχουν χαθεί τόσα ορθόδοξα σοβαρά και θεολογικά επιχειρήματα; Πώς είναι δυνατόν μία παγκακόδοξη και ληστρική «Σύνοδος» να είναι δεσμευτική στους ανά την Οικουμένη Ορθοδόξους Επισκόπους, και δή σε όσους αντικανονικώς δεν προσκλήθηκαν; Πώς είναι δυνατόν να είναι δεσμευτική σε επισκόπους όπου αρνήθηκαν να συμμετάσχουν; Πώς είναι δυνατόν να είναι καταδικαστική στο Βασίλειον Ιεράτευμα όπου νήφει κατά των κακοδόξων αποφασισθέντων; Πώς είναι δυνατόν να είναι οι αποφάσεις της δεσμετικές, όταν μάλιστα, αρκετοί «Συνοδικοί» αρνήθηκαν να συνυπογράψουν τινά κακόδοξα αποφασισθέντα;
  7. Επιπροσθέτως, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κ. Λοΐζο, ότι υφίσταται το κανονικό και δυνητικό δικαίωμα της ενεργοποιήσεως του ΙΕ΄ Ιερού Κανόνα της ιεράς Αποτειχίσεως και της διακοπής του Λειτουργικού Μνημοσύνου, αν και μόνο αν κατά όσων Πατριαρχών ή Αρχιεπισκόπων ή και Μητροπολιτών, υπέγγραψαν και ανεγνώρισαν μέρος ή άπαντα τα κακόδοξα και αιρετίζοντα αποφασισθέντα της μοιχοΣυνόδου.
  8. Επειδή όμως είμαι παντελώς αμαθής στα Μαθηματικά, τολμώ να σας πώ, ότι αποφεύγω να πιθανολογώ στα θεολογικά πράγματα, αλλά ούτε και δέχομαι τον δήθεν υποθετικό συλλογισμό σας, περί του ότι υφίσταται τάχα μου ένα 99% ορθοδόξων Επισκόπων, όπου ανεγνώρισαν την λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» της Κρήτης. Απόδειξη είναι τα αντικειμενικά στοιχεία, όπερ μας αποδεικνύωσι, και μαθηματικώς, ότι μέχρι στιγμής, δύο Αυτοκέφαλα Πατριαρχεία (μετά ούκ ολίγων Επισκόπων και Μητροπολιτών) απεκήρυξαν την λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» της Κρήτης. Ενώ τέσσερα Πατριαρχεία (όπερ σημαίνει ένα 65% της Ορθόδοξου Καθολικής Εκκλησίας) δεν συμμετείχε στην «Σύνοδο των Αποστατών» Προκαθημένων. Το 99% των αποστατών δήθεν επισκόπων, μήπως είναι μία τιτάνια δαιμονοποίησις και ανόητη υπερβολή εκ τινών σχισματικών νόων;
  9. Για το τρίτο σημείο του σχολιασμού σας: Όσον αφορά περί την σοβαρότατη μομφή σας εναντίον μου, ότι «κατηγορούμε» (προφανώς εννοείται, αδίκως;) και «συκοφαντούμε» τινές «Αγιορείτες Πατέρες», και εννοείτε προφανώς μερικούς Μοναχούς (μια χούφτα δυό-τρείς πλανημένους Μοναχούς) όπου κομίζουσι σχισματικοαιρετικές δοξασίες και πλανημένες τάσεις, είμαι στην δυσάρεστη ή και ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω, ότι έχω στην κατοχή μου τινά ακλόνητα και ισχυρά στοιχεία, μάλιστα σοβαρότατα στοιχεία, έναντι λ.χ. του Μοναχού Σάββα Λαυρεώτη, όπου ιεροκατακρίνει, απαξιώνει, κατηγορεί, δυσφημεί και συκοφαντεί, ασύστολα και στυγνά, τον ιερώς Αποτειχισθέντα π. Θεόδωρον Ζήσην. Μόνο αυτό να αποδείξουμε, αποδεικνύεται τρανώς το σχισματικό και εμπαθές του χαρακτήρος των μη ιερώς αποτειχισμένων «Αγιορειτών Πατέρων».  
  10. Τα αποδεικτικά στοιχεία όπου κατέχω, μάλλον, προσεχώς των επόμενων ημερών,  ίσως και να τα προσκομίσω και στην δημοσιότητα, διότι αποδεικνύεται, ότι μέγα χάσμα διενεργείται μεταξύ των ιερών Αποτειχισθέντων της ομάδος του πατρός Θεοδώρου Ζήση μετά των συγκεκριμένων και μερικών ιερώς αποσχισμένων «Αγιορειτών Πατέρων», όπου οι τελευταίοι, κομίζωσι, σχισματικές και αιρετικές κακοδοξίες.
  11. Επειδή στις εν αδίκω μομφές σας, αναφέρεστε εις τον πλυθηντικόν και εννοείται προφανώς τον υποφαινόμενο, αλλά και τον εξ Αμερικής κύριο συνάδελφον και παραδοσιακό θεολόγο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο, όπου φιλοξενεί κατά διαστήματα από μεγίστη φιλοτιμία μερικά αντιρρητικά κείμενά μου, έχω την ισχυρή αντίληψη, ότι δύναται να υπερασπίσει, ανέτως, τον εαυτό του, συνεπώς, δεν τολμώ να μιλήσω εκ μέρους του στην δική του πολυτιμότατη και θεολογική σελίδα. Θα περιοριστώ να απαντήσω εν αμύνει για τις δικές μου ενέργειες.
  12. Όταν γράφω και σημειώνω, συστηματικώς, και με κάθε ακρίβεια ή σαφήνεια, ότι υφίστανται τόσο ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες πατέρες όσο και μη ιερώς αποτειχισθέντες (αλλά μάλλον αντικανονικώς αποσχισθέντες) Αγιορείτες Καλόγεροι, εσείς κ. Λοΐζο μου τι ακριβώς δεν αντιλαμβάνεστε;
  13. Νομίζω αγαπητέ κ. Λοΐζο, ότι έχω καταθέσει ευθαρσώς και ευθυτενώς τις προσωπικές διαπιστώσεις μου, ότι ΜΟΝΟ τρείς με τέσσερις «Αγιορείτες Πατέρες» λ.χ. ο Ιερομόναχος π. Χαρίτων, ο Μοναχός π. Επιφάνιος, ο Μοναχός π. Σάββας και ο  Μοναχός π. Μακάριος, έχωσι διενεργήσει μία αντικανονική και εσφαλμένη Ιερά Αποτείχιση, ελέω στυγνής παραχάραξης και αλλοίωσις του ιερού Κανόνος, συνεπώς και περιέπεσαν σε Σχίσμα και σε ακοινωνησία με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία.
  14. Το γεγονός και μόνο, ότι επιβάλλωσι στους εαυτούς των ή και στους πλησίον τους την δήθεν «κανονική ακρίβεια» να διακόψουν την Λειτουργικήν Κοινωνία και με όσους διαφωνούν (με τις κακόδοξες ενέργειες του Οικουμενικού Πατριαρχείου) αλλά ή, και ανέχονται ακόμη να  μνημονεύουν τον Οικουμενικό Παταριάρχη, αποδεικνύει, το σχισματικό τους φρόνημα.
  15. Όταν όμως, ομιλώ και γράφω, ότι υφίστανται και άλλοι τω όντι Αγιορείτες Πατέρες, εννοώ κυρίως, ότι διαφωνούσι παντελώς με τις σχισματικοαιρετικές τάσεις των προαναφερομένων μεμονωμένων αγιορειτών «Ζηλωτών», και συναφώς έχωσι διενεργήσει ιεροκανονική Αποτείχιση και είναι ιερώς Αποτειχισμένοι Αγιορείτες Πατέρες.
  16. Η πιο πάνω διάκριση δεν είναι αυθαίρετη εικασία του γράφωντος, αλλά στηρίζεται σε σημαντικές αψευδείς και αντικειμενικές πληροφορίες που κατέχω. Δύο λ.χ. ιερώς Αποτειχισθέντες Αγιορείτες πατέρες είναι, ο Γέρων Ευστράτιος και ο Γέρων Γαβριήλ καθώς κ.α., όπου ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ, ριζηδόν, με τις εν λόγω σχισματικοαιρετικές και αθεολόγητες τάσεις των συγκεκριμένων Μοναχών. Είναι και άλλοι Αγιορείτες Πατέρες, γνωστοί ή και άγνωστοι στον υποφαινόμενο, όπου συντάσσονται ολόθερμα και ολόκαρδα με την καλόδοξη ιερά Αποτείχιση και απλανή στάση του πατρός Θεοδώρου Ζήση. Συνεπώς και πάλιν, τι ακριβώς δεν αντιλαμβάνεστε κ. Λοΐζο μου;
  17. Στο τέταρτο σημείο σας, αν θέλετε να κάνετε, αυστηρώς ομιλούντες,  αντικειμενική δημοσιογραφική δουλειά, καλόν θα ήτο να έρθετε σε επικοινωνία με τον π. Θεόδωρο Ζήση ούτως ώστε να σας επιλύσει την «καλοπροαίρετη» απορία σας. Εμένα για ποιόν ακριβώς λόγον με ερωτάτε, για τις ενέργειες του πατρός Θεοδώρου Ζήση όπου βρίσκομαι εκτός Ελλάδικης επικράτεις και διαμένω μόνιμα μακράν εις την νήσο Κύπρον; Δεν είμαι ο συνήγορος αλλά ούτε και ο εκπρόσωπος τύπου του Ομοτίμου Καθηγητού της Πατρολογίας. Προφανώς θα πρέπει να ερωτήσετε τον ίδιον για τέτοια προσωπικά ή άλλα ερωτήματα. Προσπερνώ επίσης, στο ίδιο σημείον σας, περί τινά θρησκευτικά παραληρήματα και αθεολόγητα συγκεχυμένα φλυαρήματα σας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αναλύσω ή, και να σας ξεδιαλύνω το όποιο θεολογικό σας μπέρδεμα.
  18. Ωστόσο, να σας ενημερώσω, ότι εξ ιδιοσυγκρασίας απεχθάνομαι άκρως την καλαμαριστίκη ξερολίαση και εξυπνοβλακεία, και ως εκ τούτου δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ γνώση περί της Νομικής Επιστήμης, πολλώ μάλλον ούτε κάν και του Ελλαδικού Συντάγματος, ώστε να έχω την δυνατότητα να κρίνω ή και να συγκρίνω, νομικώς και δικαίως, τινές νομικές πτυχές εκ τινών εκκλησιαστικών ενεργειών του πατρός Θεοδώρου. Βέβαια, ξεκαθαρίζω, για όσους ενδιαφέρονται, ότι έχω ΑΠΟΛΥΤΗ εμπιστοσύνη στον διδάσκαλο και καθηγητή μου ιερώς Αποτειχισθέντα και σύγχρονο Ομολογητή π. Θεόδωρον Ζήση. Και δεν έχω καμμίαν απολύτως εμπιστοσύνη στους μη ιερώς Αποτειχισμένους.
  19. Στο τελευταίο και πέμπτο σημείον σας, δυστυχώς για εσάς, εν Χριστώ αδελφέ μου κ. Λοΐζο Λοΐζε με κατηγορείτε, αδίκως και συκοφαντικώς, ότι έχω κάποιο κακόδοξο φρόνημα. Ποια είναι η αναμφίβολη και αντικειμενική σας απόδειξη; Η στείρα και κακοδοξούσα φαντασιοπληξία σας; Ή μήπως το Σχισματικό σας φρόνημα, όπου σας εθίξαμε τους πεπλανημένους «Αγιορείτες Πατέρες» και κακοδόξους «αντιΟικουμενιστάς», όπου εφαρμώζουσι μία αντικανονική και ανίερη Αποτείχιση;
  20. Με κατηγορείτε, εν τέλει, ότι: διαθέτω δήθεν και μία αιρετική λογική, αλλά δυστυχώς για εσάς, δεν προσκομίζετε και πάλιν κανένα απτό αποδεικτικόν στοιχείο. Κατά τα άλλα εξασκείτε έγκριτη και αντικειμενική δημοσιογραφία; Φτού μη σας ματιάξω… διότι έχετε τις δυνατότητες και  τις αφήνετε ανενέργητες.
  21. Δυστυχώς αγαπητέ κ. Λοΐζο, είστε ένας πολύ εύκολος άνθρωπος, ώστε να με λοιδωρείτε, να με κατακρίνετε και να με κατηγορείτε, εξ αιτίας των ρηξικέλευθων και στηλιτευτικών αντιρρητικών και θεολογικών κριτικών μου, κατά τινών «Ζηλητών» Αγιορειτών, αλλά παντελώς αδύνατος και επιπόλαιος δημοσιογράφος, ώστε να μας προσκομίσετε ΕΝΑ σημαίνον και αποδεικτικό στοιχείον. Επιπρόσθετα, βάζετε τινά παράδοξα λόγια στο στόμα μου, με ερωτάτε δήθεν και αμέσως απαντάτε, υποκρινόμενος αφελώς τον τυφλό Μάντη Τειρεσία, συνεπώς, κρίνετε τετυφλωμένα, αυθαίρετα και αδικείτε παράφωρα τον αχρείο και υποφαινόμενο εν Χριστώ αδελφό σας, ενώ προσπαθείτε να εικάσετε, αναπόδεικτα και αποτυχημένα, τι είδους λογική διαθέτω.
Προσεχώς βέβαια, προετοιμάζω ένα εκτενές Εκκλησιολογικό κείμενο «περί της λογικής μου», ούτως ώστε να σας λυθώσι οι όποιες κακές σας υποψίες και αυθαίρετες «δημοσιογραφικές» ασυναρτησίες. Προσπαθείστε σας παρακαλώ πολύ να επανεύρετε την ελεύθερη και αυτεξούσια (εξ ιδιοτελών και συναισθηματικών σκοπιμότητων) εν δυνάμει αντικειμενική και δικαία δημοσιογραφία ίνα κυρίως αφυπνίσετε τον εαυτόν σας και έπειτα τους πλησίον σας.
Το τελευταίο και πέμπτο σημείο σας, επαναλαμβάνω φίλτατε και αγαπητέ μου αδελφέ, ότι δεν το αποδέχομαι και το θεωρώ ως άκρως ελεϊνόν και κατάπτυστον, όπου πρώτον μηδενίζει άπαντες τους Επισκόπους και το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας, αλλά και δευτερευόντως γέμει φοβερής εμπαθείας είτε από μέρους σας είτε υπό των πατρόνων σας. Κοντολογίς κατανοώ και εννοώ, ότι είστε βαλτός και άριστο παπαγαλάκι. Ως εκ τούτου θα εύχομαι ολόψυχα και καρδιακώς, ίνα μη σας καταλογισθεί, ως αμαρτία, η εν λόγω σατανόπνευστη, εξάπαντος αθεολόγητη και παντελώς άδικη δημοσιογραφική πράξη σας εναντίον μου. Αναλαμβάνω την ευθύνη και ομολογώ ότι εγώ φταίω για τον άστοχο διασυρμό που διενεργείτε κυρίως κατά του αξιαγάπητου και πολυσήμαντου εαυτού σας. Μη ξεχνάτε, ότι γράψατε ένα «καλοπροαίρετο» σχόλιο πρώτος, εναντίον μου και δή δημόσια, μέσα στο ιστολόγιον του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου, και τα δημόσια λεχθέντα και γραφθέντα σας εκρίθησαν αντιρρητικώς τόσον υπό εμού όσον και υπό τινός τρίτου προσώπου. Το οποίον πρόσωπο, φιλοξενεί, αμφότερους τους σχολιασμούς μας. Αλλά τόσον είναι το απύθμενον θράσος της κακοδόξου δημοσιογραφίας σας, ώστε να έχετε τα μούτρα και την αναίδεια να κατηγορείται δημοσίως και τον φιλοξενούντα ημάς κ. Παναγιώτη Τελεβάντο.
Οι εν λόγω ανιέρως αποσχισμένοι «Αγιορείτες Πατέρες», διενεργώσι, μεγάλη αταξία και Εκκλησιολογικό Σχίσμα με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία και η τρανή απόδειξη είναι, ότι: λόγου χάριν ο Γέρων π. Σάββας Λαυρεώτης, μου ομολόγησε, μέσω προσωπικής τηλεφωνικής συνδιάλεξης πού είχαμε κατά την 1 Μαΐου του 2017, ότι (υποθετικά και θεωρητικά ομιλούντες) οφείλει να διακόψει την όποια Εκκλησιαστική Κοινωνία (όχι μόνο με τον Οικουμενικό Πατριάρχη) και με το Πατριαρχείο της Βουλγαρίας, και δή με τον Πατριάρχη Βουλγαρίας, ασχέτως, κι αν ακόμη η Εκκλησία της Βουλγαρίας απεκήρυξε επίσημα εν Συνόδω την περιώνυμη Ληστρική Σύνοδο του Κολυμπαρίου!... Αν αυτό δεν είναι και η μεγίστη απόδειξη και ο κατ΄εξοχήν θεωρητικός ορισμός του σχισματικού του φρονήματος, τότε τι εστί σχίσμα/σχισματικός;
Ο Πανάγαθος Θεός κύριε Λοΐζο μου, να σας ελεεί και να σας φωτίζει, σε κάθε σας δημοσιογραφικό ενέργημα, ώστε να αποδεσμευθείτε τελικώς, άπαξ και διαπαντώς και από τον ανόητο «Ζηλωτισμό» σας αλλά και από τον άκριτο και αδιάκριτο συναισθηματισμό υπέρ της φατρίας των μη ιερώς Αποτειχισμένων Αγιορειτών πατέρων.
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Ορθόδοξος Θεολογών της Εκκλησίας της Κύπρου