Translate

Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΙΔΗ



H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΙΔΗ

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


Έχει έρθει κάπως καθυστερημένα στην αντίληψη μου μία πρώτη και κάπως
περίεργη «θεολογική» ανταπάντηση (δείτε εδώ: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ του θεολόγου Μαυρίδη Βασίλειου, προς τον θεολόγο Νούνη, http://opaidagogos.blogspot.co.il/2017/09/blog-post_60.html ) εκ του πλανεμένου ιεροκήρυκος κ. Βασιλή Μαυρίδη,
όπου τον εκαταγγείλαμε στο παρελθόν μέσα από το Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ» ότι όντας
εν ενεργεία ιεροκήρυξ και στενός συνεργάτης της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, έσπευσεν, άκρως
αντικανονικώς και σφόδρα αντιεκκλησιολογικώς, να συνεργήσει και να
συνυπογράψει  την ιερά Αποτείχιση του πατρός Φωτίου Τζούρα κατά του
Μητροπολίτου Σιδηροκάστρου κ. Μακαρίου.

Αποδέχομαι λοιπόν, όλες τις άδικες κατηγορίες και μομφές κατά του προσώπου μου
γεγραμμένες υπό του φίλτατου εν Χριστώ αδελφού και συναδέλφου θεολόγου
κ. Βασίλη Μαυρίδη και αποκλειστικά δημοσιευμένες από το ιστολόγιον του «παιδαγωγού». Οφείλω να ευγνωμονώ διηνεκώς που ο αδελφός μας κ.
Βασίλης
  σε άμεση συνεργασία με το εν ιστολόγιον «ο Παιδαγωγός» μου
υποδεικνύουν λεπτομερώς τις όποιες σημαντικές αστοχίες, τα πάθη, τις
αμαρτίες και τα σωρηδόν ελαττώματά μου.

Παρ΄όλα αυτά και  δι΄αυτά ο καλός φίλος και θεολόγος Βασίλης  δεν  μας λέει τίποτα
απολύτως, όμως, γιατί αφήνει στο απυρόβλητο της «θεολογικής» κριτικής
του τον
  μέγα «αντιΟικουμενιστη» σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Λεμεσού
και «παραδοσιακό» Γέροντα «πάσης υφηλίου» κ. Αθανάσιον;

Υφίστατο ανακωχή ή έστω τις συμβιβασμός μεταξύ Οικουμενιστών και αντιΟικουμενιστών;
Γιατί άραγε ο σεβασμιώτατος Λεμεσού προσπαθεί συστηματικώς, δια της ψευδολογίας, να συμβιβάσει δήθεν διπλωματικά και τάχα μου πολιτικά, τα εκκλησιαστικά πράγματα, και δή ζητήματα Πίστεως που δεν επιδέχονται συμβιβασμού;

Να υπενθυμίσω στους αξιότιμους αναγνώστες μας κάτι το αδιαμφισβήτητο και ιστορικό γεγονός: Ενώ ο Λεμεσού δεν υπέγραψε ένα κείμενο στη Ληστρική Σύνοδο της Κρήτης,
υπέγραψε (;!) όλα τα υπόλοιπα… τα υπόλοιπα «Συνοδικά» Κείμενα, όμως,
δεν εμπεριέχωσι κακοδοξίες;

Ενώ υπεκρίθην τον μέγα «Ομολογητή» του γλυκού νερού (καθώς τα ταυτόσημα διενεργεί και ο κ. Βασίλης Μαυρίδης), έκανε
ετεροχρονισμένα μιαν κακήν, μάλλον κάκιστην, και ανίερην υπακοή εις
την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου, και ελούσθη στη μεγαλόνησο Κύπρο μας (και
δή στην επαρχεία του) όσα σχεδόν έφτυνε στο Κολυμπάριον της Κρήτης.

Δηλαδή, διά
τινάς κακόδοξης Αρχιεπισκοπικής Εγκυκλίου «Μήνυμα προς τον Λαό», έδωσε
την ευλογία του το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Λεμεσού, να διδαχθεί, να
κατηχηθεί και να προπαγανδιστεί, η στυγνή αναγνώριση της Ληστρικής
Συνόδου της Κρήτης ως δήθεν ορθόδοξη και ως τάχα μου μία επόμενη των αγίων
Εφτά Οικουμενικών Συνόδων.

Ο Λεμεσού μας έχει συνηθήσει στην εν λόγω ασυνεπέστατη
και «βυζαντινιστική» διγλωσσία του. Ο λίαν αγαπητός θεολόγος κ. Βασίλης Μαυρίδης επ΄ αυτού του ουσιαστικού

Εκκλησιολογικού και κομβικού σημείου πού ήτο και τι έπραξε άραγε ως πρώην ενεργός
ιεροκήρυξ και συνεργάτης της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού;

Ο θεολόγος Βασίλης, καθότι μόλις πρόσφατα το πληροφορήθηκα, ήτο και είναι
ένας ανεπιθύμητος και πεπλανημένος τω όντι ιεροκήρυκας-θεολόγος για
την συντριπτική πλειοψηφία των ιερών Ναών και των καλών Κληρικών της ιεράς Μητροπόλεως
Λεμεσού. Ένας με δύο κληρικοί ΜΟΝΟΝ τον προσκαλούν για να κάνει κηρύγματα καθότι είναι αποκλεισμένος από την πλειοψηφία των καλών ποιμένων μας. Γιατί άραγε, μας αποσιωπεί το εν λόγω αναντίρρητο γεγονός;  Ούτε μας ενημερώνει διόλου, ποια είναι η σχέση του με τους «Αγιορείτες

Πατέρες» όπου διενεργώσι και εφαρμώζουσι μία εσφαλμένη και κακόδοξη μη
ιερά Αποτείχιση. Γιατί άραγε; Μήπως αδελφέ Βασίλειε έχεις κάποια ιδιαίτερη σχέση με τον Μοναχό Σάββα Λαυρεώτη;

Ωστόσο, να σημειώσω, ότι: ενώ για τον θεολόγο Βασίλη, ο Οικουμενικός Πατριάρχης απώλεσε άπαξ και διαπαντώς την Αποστολική Διαδοχή, ο Λεμεσού (που με τόσο πάθος υπερασπίζετε ο Βασίλης) θεωρεί και διακηρύττει τα ακριβώς αντίθετα, και δή ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι άριστος του Κανονικού Δικαίου!... Ποιόν να πιστέψουμε άραγε;
Ποιος μας λαλεί τέλος πάντων την αλήθεια; Ο Λεμεσού ή ο Μαυρίδης;

Κατά βάση του ορθοδόξου Εκκλησιαστικού Κανονικού Δικαίου, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος είναι κανονικός Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, ακόμη και αν αποδεικνύουμεν επτάκις της ημέρας τις σωρηδόν κακοδοξίες του. Και παραμένει κανονικός Επίσκοπος άχρι τινάς ορθοδόξου Συνοδικής διαγνώμης και καταδίκης του. Προσωπικά δεν μπορώ να θεωρήσω τον εαυτό μου υπερ άνω τινος Συνοδικού Δικαστηρίου και άρα δεν μπορώ ως τινά έσχατο και άσημο λαϊκό μέλος της Εκκλησίας να αποκηρύξω  τον Πατριάρχη μου.

Δηλαδή, ο Οικουμενικός Πατριάρχης διατηρεί και συντηρεί, κανονικώς, την Αποστολική διαδοχή, στο θρόνο, αλλά απώλεσεν τον τρόπον. Προσδοκούμε όμως την μετάνοια του. Συνεπώς ο θεολόγος Βασίλης, σύμφωνα με το Κανονικό Δίκαιον αποδεικνύεται τω όντι α-θε-ο-λό-γη-τος, διότι αποκηρύττει ως άτομο τον Οικουμενικό Πατριάρχη και έτσι υποσκάπτει ταυτόχρονα (μαζί με άλλους) τον Αγιώτατο Θεσμό του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου.

Ο Λεμεσού, ορθά ελάλησε ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι άριστος του Κανονικού Δικαίου, αλλά μας απέκρυψε μία σημαντικότατη λεπτομέρεια, την οποίαν επεσήμανα σε προηγούμενη αντιρρητική κριτική μου εναντίων τινών κακοδόξων δηλώσεών του. (Δείτε εδώ: Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ «ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ» ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ, ΟΤΙ: «Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ», http://apologitikaa.blogspot.co.il/2017/07/blog-post_81.html ).

Η Διδακτορική διατριβή του Οικουμενικού Πατριάρχη, σύμφωνα με τις δημόσιες δηλώσεις του Καθηγητού της Πατρολογίας π. Θεοδώρου Ζήση, απερρίφθην, από τη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. και ο Οικουμενικός Πατριάρχης τότε την εκατέθεσε στο Βατικανό, απ΄όπου και έλαβε το αριστείον του στο ΒΑ-ΤΙ-ΚΑ-ΝΕΙΟ «Εκκλησιαστικόν Δίκαιον»…!

Ο Λεμεσού και η φατρία του αναντίρρητα θα δώσουν λόγον στο Θεόν, τόσον για τις δημόσιες κακοδοξίες των, όσον και για την αποίμαντη ανοχή του έναντι σε πλανεμένους και σχισματικο-αιρετικούς θεολόγους. Μη ξεχνάμε και ένα ακόμη σημείο, ότι: ο ίδιος ο σεβασμιώτατος προσέλαβεν ως συνεργάτη της ιεράς Μητροπόλεως, προ καιρού,  τον θεολόγο μουσικοδιδάσκαλο και Ιεροψάλτη κ. Λεύκιον Δημοσθένους, ως Άρχοντα Πρωτοψάλτη του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού (Καθολικής), ενώ ήτο κοινό μυστικό τοις πάσι, ότι ο φίλτατος Λεύκιος, ήτο, είναι και παραμένει, ένας ορκισμένος Αρχαιολάτρης και Νεοπαγανιστής.

Για όλα αυτά και για άλλα τόσα, ο αγαπητός θεολόγος Βασίλης γιατί άραγε ουδέν εποίησεν ως ιεροκήρυξ της ιεράς Μητροπόλεώς μας;

Του Παναγιώτη Π. Νούνη


ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΙΔΗ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΕΚΜΗΡΕΙΑ:
 1. ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ κ. ΜΑΚΑΡΙΟΥ;
http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_46.html

2. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ ΠΛΑΝΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΙΔΗ ΣΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ
ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ «ΖΗΛΩΤΙΣΜΟ»,
http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_38.html

3. ΤΟ
  ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» ΑΧΑΡΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ
«ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ»,
http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_1.html .

4. ΤΡΙΤΗ ΠΑΡΤΙΔΑ ΜΕ ΤΟΝ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ» ΟΠΟΥ ΜΕΤΕΒΛΗΘΕΙ ΣΕ «ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ»
ΤΟΥ «ΙΕΡΩΣ» ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΛΕΜΕΣΟΥ,
 http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_37.html

5. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ «ΖΗΛΩΤΙΚΟ» ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΚΑΙ Η
ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ,
http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/06/blog-post_2.html


6. Ο ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ κ. ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΑΠΟΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΕΛΕΩ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΤΑΣΕΩΝ,
http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2017/08/blog-post_29.html