Translate

Τετάρτη, 24 Ιανουαρίου 2018

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΔΙΑ-ΣΩΖΕΙΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ: Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΟ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ


ΔΙΑ-ΣΩΖΕΙΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ: Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΟ ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΡΑΣΟ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

  • Δεῖτε το καὶ κατεβᾶστε το παρακαλῶ ὁλόκληρο ἀπὸ ἐδῶἐδῶ καὶ ἐδῶ σὲ μορφῆ PDF/DOCS.
Να πώ κατ΄ αρχήν ότι διαφωνώ στα σημεία με το κείμενο της κ. Ελένης Λωρίτου. Θα εξηγήσω βέβαια τον λόγο στην πορεία του σχολιασμού μου. Συμφωνώ όμως ως συνήθως με το πνεύμα του σχολιασμού της. Για ποιό λόγο όμως τώρα διαφωνώ μαζί της στα σημεία;
Διότι, ταυτίζει εσφαλμένα την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία με τον ανώτερο και υψηλά ιστάμενο Κλήρον, τουτέστιν τον Αρχιεπίσκοπον και τους συνεπισκόπους του Μητροπολίτες. Πάει εκείνος ο καλός καιρός όπου μεγαλόσχημοι Κληρικοί ήτο μπροστάρηδες με ανυψωμένα τα λάβαρα υπέρ των εθνικών και εκκλησιαστικών αγώνων, διότι τους έπνιξε το δίγλωσσο του μεφιστοφελικού ωφελιμισμού των καθώς και το πολιτικάντικο σατανο-διπλωματικό φαίνεσθαι.
Σήμερα, οι μικρόσχημοι Κληρικοί και Μοναχοί, ενίοτε και Λαϊκοί εξάπαντος γίγαντες εις την ψυχήν, ως νέοι Δαβίδες δίδουν επικές μάχες με τους Γολιάθες της εκκλησιαστικής ηγεσίας. Βέβαια αυτή η άστοχη αντίληψη της δημοσιογραφούσας κ. Λωρίτου δεν είναι μια απλή εσφαλμένη ριζηδόν πεποίθηση, και μόνον προσωπική θέση της εν Χριστώ αδελφής μας κ. Ελένης Λωρίτου, αλλά [είναι] μια υπεργενικευμένη και εσφαλμένη και πεπλανημένη κυρίαρχη νέο-εκκλησιολογική ριζωμένη πεποίθηση-γνώμη πάντων και πασών των νεοΕλλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών.
Ο αρχι-Οικουμενιστής Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας και τα φερέφωνά του έκαναν άριστη δουλειά, ώστε να μας πείσουν «εκ του μηδενός» ότι η Εκκλησία Του ταυτίζεται με τον εκάστοτε Πατριάρχη ή και τον Αρχιεπίσκοπον.
Και συνεπώς όπου δεν είναι παρών ο Πατριάρχης ή ο Αρχιεπίσκοπος, εκεί θεωρείται και ως απούσα (!) η Εκκλησία Του. Όπερ εκκλησιο-λογικῶς, σημαίνει άτοπον, διότι η Εκκλησία Του βρίσκεται όπου εκεί υφίσταται η αλήθεια της Πίστεως και η ενυπόστατη Αλήθεια.
Αμφισβητώ μάλιστα και τον τίτλο «ΤΟ ΡΑΣΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ» που εδόθη άστοχα για το σχόλιο της κ. Ελένης. Είναι μάλιστα και παραπλανητικός από την αντικειμενική αλήθεια. Το ράσο εξ όσων φάνηκε, διακριτικώς, είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο συλλαλητήριον.
Το ορθό είναι, ότι: Η Εκκλησιαστική ηγεσία της ιεράς Αρχιεπικοπής Αθηνών δεν είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο συλλαλητήριο, και συνεπώς η διοικητική δομή της Εκκλησίας της Ελλάδος, πάσχει, διό και ήτο παντελώς ανίκανη και βραχυκυκλωμένη να σταθεί στο ύψος των ιστορικών περιστάσεων.
Το ράσο όμως έδωσε με κάθε τρόπο το παρόν του στο εν λόγω συλλαλητήριο υπέρ της Μακεδονίας μας. Συνεπώς η Εκκλησία ήτο παρούσα, ακόμη κι αν ήτο παρόν ένας και μόνον άσημος ρασοφόρος με τον λαό. Μοναχός ή και Κληρικός. Τα φαινόμενα διασώζονται και αποδεικνύονται από τις διάφορες εκκλησιαστικές προσωπικότητες που έδωσαν το παρόν τους.
Βέβαια την μεγίστην ευθύνη, για τον διασυρμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, την έχει κυρίως ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο ανάξιος και νεογραικύλος Ἀρχιεπίσκοπος των Αθηνών κ. Ιερώνυμος, καθώς και ο μια απ΄τα ίδια Προκαθήμενος Ἀρχιεπίσκοπος της Κύπρου κ. Χρυσόστομος, ο οποίος δεύτερος καθώς ήτο στην Ελλάδα εκείνες τις ημέρες, υποτιμούσε, υποβάθμιζε και βραχυκύκλωσε με δημόσιες απαράδεκτες δηλώσεις του, το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας, καθότι παρότρυνε μεθοδικά ώστε ο λαός να απέχει από το ανούσιο δήθεν -πλήν ετεροχρονισμένα- μεγαλειώδη συλλαλητήριο, συντασσόμενος με την παγκάκιστη γνώμη του ομοτίμου του.
Πρέπει να καταλάβουν, αμφότεροι οι Προκαθήμενοι, ότι ο λαός πλέον έχει ισχυρότατα αντανακλαστικά και απαξιώνει παραδειγματικά τις όποιες εσφαλμένες και παραπλανητικές προσωπικές γνώμες και πεποιθήσεις των.
Ο λαός μαθαίνει διαχρονικά να αγαπά βαθιά την Εκκλησία Του, αλλά δεν αγαπά, μάλλον μισεί και απεχθάνεται βαθέων τις κακόδοξες και κακόβουλες ενέργειες των ΑΝΑΞΙΩΝ εκπροσώπων Της. Οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας, ΔΕΝ είναι η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Διότι Εκκλησία, σημαίνει: Κλήρος-Μοναχισμός και Λαϊκοί, μαζί, ως μιά γροθιά, αχώριστοι και αδιαίρετοι.
Οι δίγλωσσοι και κομματικοποιημένοι εκκλησιαστικοί ταγοί, όπου συμφώνησαν με τον σχισματικό αρχιΚολυμπαριστή Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, και ήτο κραυγαλέα απόντες από το συλλαλητήριο, σύγχησαν, διαίρεσαν και διέσπασαν, το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας. Ακόμη και εκείνοι που εμφανίσθησαν ετεροχρονισμένα για το φαίνεσθαι, για το «ιμέϊτζ» τους, ίνα μη τους καταγράψει η εκκλησιαστική ιστορία ως καραγκιόζηδες και γιαλαντζί «Μακεδονομάχους».
Ώσπου αδικούν υφισταμένους τους Κληρικούς και υποτιμούν την νοημοσύνη του Λαού του Θεού η Εκκλησιαστική Ιστορία δεν θα τους χαριστεί. Το κρίμα στο λαιμό τους.
Η Εκκλησιαστική Ιστορία, εμείς οι νεώτεροι ιστορικοί της σύγχρονης Εκκλησιαστικής Ιστορίας, καταγράφουμεν την σήμερον για τους ιστορικούς του μέλλοντος, ότι ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, ασχέτως κι αν έκανε την δημόσια εμφάνισή του, και ο Ἀρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, και οι υπόλοιποι «Μακεδόνες» και «Μακεδονομάχοι» ιεράρχες που απουσίαζαν, φάνηκαν κατώτεροι και ανάξιοι των περιστάσεων στο εν λόγω πανεθνικό και παμμακεδονικό προσκλητήριο του Ελληνισμού.
Οι στρατηγοί Αρχιερείς, αν είναι άξιοι στρατηγοί είναι μπροστάρηδες και εμπνευστές στους εθνικούς αγώνες, και όχι ριψάσπιδες γραικύλοι, δειλοί συμβιβαστικοί και οσφυοκάμπτες της μπακίρας.
Ως γνωστόν, να σημειωθεί και αυτό, μέσα απο ραδιοφωνικές πολιτικές εκπομπές, πρό και μετά του συλλαλητηρίου, ο ιερώς Αποτειχισθείς και Πατρολόγος π. Θεόδωρος Ζήσης, ο οποίος εν εδίκω διώκεται καιρό τώρα υπό των αναξίων Μητροπολιτών της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας, εξεσήκωσε και ξεσηκώνει τον Κλήρο και τον λαό για να διαμαρτυρηθεί για το Σκοπιανό ζήτημα. Εικάζω καθόλου αυθαίρετα ότι το ίδιο έπραξαν και οι υπόλοιποι ιερώς αποτειχισθέντες Κληρικοί φίλοι του καθώς επίσης και οι μή αποτειχισθέντες κληρικοί οπαδοί και μαθητές του.
Ο Καβάλας και ο Θεσσαλονίκης πολεμούν λυσσωδώς τους αντιΟικουμενιστές Κληρικούς και Λαϊκούς, αλλά από την άλλη μας υποκρίνονται τους σούπερ πατριώτες. Αν ήτο γνήσιοι πατριώτες Επίσκοποι δεν θα διέπρατταν μεφιστοφελικές αδικίες εις βάρος συμπατριωτών τους κληρικών. Δεν θα ήτο δίγλωσσοι και ασυνεπείς στα δημόσια λεχθέντα τους. Συνεπώς εξ αιτίας των φρικτών αδικιών και ασυνεπειών που διενεργούν, μεθοδικά και συστηματικά, μετά των αυλικών τους, αμφισβητώ αν το πατριωτικό τους αίσθημα είναι έντιμο γνήσιο και αγνό. Πρόκειται για στυγνούς πατριδοκάπηλους και θεομπαίκτες.
Μη πλανώμεθα μερικοί, και μάλιστα οικτρά, να θεωρούμε αφελώς παρασυρώμενοι κυρίως από πατριωτικά συναισθήματα, ότι επειδή μερικοί Κληρικοί όπου εμφανίσθησαν στον εν λόγω παμμακεδονικό συλλαλητήριο είναι τω όντι αγνοί πατριώτες και άξιοι εκκλησιαστικοί ταγοί και τους αξίζει ο δίκαιος έπαινος.
Διότι, πατρίδα και θεός τους είναι ΜΟΝΟΝ ο θρόνος τους, ο μαμωνάς τους, και τα «σούπερ-ντούπερ» εκκλησιαστικά τους προνόμια, τουτέστιν η εκκλησιαστική τους εξουσία.
Στην εξέδρα του συλλαλητηρίου επρόσεξα μάλιστα την σεβάσμια μορφή  του πανάξιου και αγνού Αρχιμανδρίτου Κληρικού του Νοσοκομείου Θες/νίκης ΑΧΕΠΑ πατρός Μιχαήλ Σαντοριναίου καθώς και το αγαπητό πρόσωπο του Διευθυντή του φοιτητικού Οικοτροφείου «ο Άγιος Δημήτριος» του θεολόγου κ. Μάριου Δομουχτσή. Αυτό τι ακριβώς σημαίνει;
Αυτό σημαίνει, κυρίως, για όσους δεν γνωρίζουν, ότι μια σημαντική και ιστορική εκκλησιαστική ιεραποστολική Αδελφότητα Θεολόγων, ο «ΣΩΤΗΡ», ήτο μάλλον (ανα)μέσα στην οργανωτική επιτροπή του εν λόγω παλλαϊκού συλλαλητηρίου. Δεν ξέρω αν και η άλλη περίφημη εκκλησιαστική αδελφότητα της «ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΗΣ» ήτο παρούσα. Πάντως ο μακαριστός θεολόγος Στέργιος Σάκκος σίγουρα δεν θα έχανε την ευκαιρία να δώσει δυναμικά και ομολογιακά τον παρόν του.
Επίσης, πάμπολλοι, Κληρικοί και πνευματικοί, προέτρεψαν επίσημα ή ανεπίσημα τα πνευματικά παιδιά τους να συμμετάσχουν, κληρικοί που ίσως για τον φόβον των απειλών του τρις-μοιχεπιβάτου και αναξίου Μητροπολίτου της Θεσσαλονίκης και του Ιερωνύμου του Κοπρώνυμου, όπερ αμφότεροι κοπρίζουν τους Θρόνους τους, πιθανόν και να μη έκαναν δημόσια την εμφάνισή τους.
Συνεπώς, με τέτοια δεδομένα πως εμπορούσε η Εκκλησία να ήτο απούσα από την εν λόγω ιστορική λαοσύναξη Κλήρου, Μοναχισμού και Λαού;
Ο διανοούμενος και Στρατηγικός αναλυτής και σημαίνων ομιλητής
στο συλλαλητήριο ο Καθηγητής κ. Νίκος Λυγερός, πολύ εύστοχα έπιασε το μήνυμα, ετόνισε και τονίζει συνέχεια σε σωρηδόν ενδιαφέρουσες τηλεοπτικές και ραδιοφωνικὲς γεωστρατηγικὲς συνεντεύξεις του, ότι η Εκκλησία ήτο παρούσα.
Πώς είναι δυνατό μερικοί Χριστιανοί να διατυπώνουν και να αναμεταδίδουν αντιφατικά πράγματα; Τα διατυπώνουν, αναντίρρητα, διότι δίδουν και θεωρούν πολύ απλά κάποιο εσφαλμένο και νέο-εκκλησιολογικό νοηματικό περιοχόμενο στον θεολογικό όρο Εκκλησία.
Και τι έγινε λοιπόν που το παμμακεδονικό μας συλλαλητήριον δεν το οργάνωσαν Αρχιεπίσκοποι, Πατριάρχες, Μητροπολίτες, Γέροντες, παπάδες, Ραββίνοι και Χότζηδες; Όταν μάλιστα, μερικοί α-νόητοι ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ταγοί προκατέλαβαν ΣΚΟΠΙΜΑ το πατριωτικό συναίσθημα του λαού, οι «Αρχιραβίνοι» της φακής, και εδιεκήρυτταν κόντρα θέσεις κατά του συλλαλητηρίου;
Και το νοηματοδότησε αυτό νικηφόρα, ο καθηγητής κ. Νικόλαος Λυγερός, και δή άριστα: λέγοντας, ότι είδε Μητροπολίτες, Αρχιμανδρίτες, Μοναχούς, Πνευματικούς, Μοναχές, Λαϊκούς Χριστιανούς. Αυτό πράγματι είναι Εκκλησία. Όχι απλά και μόνον μια εκκλησία του Δήμου. Αλλά Εκκλησία! Ήταν παρούσα η Εκκλησία ασχέτως αν εκείνοι οι δήθεν εκκλησιαστικοί ηγήτωρες που όφειλαν να είναι παρόντες, επέλεξαν το φίλημα και την προδοσία του Ιούδα. Οι Ιούδες πάντα θα υπάρχουν. Και θα αντικαθίστανται με αξίους διαδόχους. Οι Απόστολοι όμως δεν αναχαιτίσθησαν από τις ενέργειες του Ιούδα.
Μας έχουν συνηθίσει εξάλλου οι περιώνυμοι Ιούδες της Εκκλησίας της Ελλάδος με προδεδικασμένες άλλες παρόμοιες προδοτικές περιπτώσεις όπως λ.χ. στην Ληστρική Σύνοδο του Κολυμπαρίου το 2016.
Εδώ αρκετοί εξ αυτών των εκκλησιαστικών ταγών ξεπούλησαν, ληστρικά και συνειδητά, την ορθόδοξη Εκκλησιολογία μας, και δεν θα ξεπουλούσαν την ιστορία και την Μακεδονία μας; Ξεπούλησαν όσο-όσο αυτό το όνομα της «Εκκλησίας» για το οποίο έδωσαν φρικτές υποσχέσεις, ότι θα διαφυλάξουν πάσι θυσία, και δεν θα ξεπουλούσαν το ιστορικό όνομα της Μακεδονίας μας;
Συναφώς, ο λαός τώρα γνωρίζει και ποιος ήτο παρών, και ποιος ήτο απών, και ποιοι παρόντες ήτο… εκτός τόπου και χρόνου.
Εν τέλει θεωρώ, αντίθετα εξ όσων εσφαλμένα θεωρεί και καταγράφει (αλλά είμαι κατά βάθος σίγουρος ότι θα συμφωνεί με τα όσα ανανοηματοδοτώ ανασκευάζω και επαναδιατυπώνω για χάριν των αναγνωστών του συναδέλφου κ. Παν. Τελεβάντου) η κ. Ελένη Λωρίτου, ότι η Εκκλησία ήτο παρούσα την μεγάλη στιγμή του παμμακεδονικού συλλαλητηρίου και ανταποκρίνεται άριστα στον ιστορικό Της ρόλο όπερ διαδραματίζει στην θρησκευτική και εθνική συνείδηση των πιστών μελών Της. Εκκλησία, κ. Ελένη Λωρίτου μου, το ξέρετε αρκετά καλά, ότι δεν είναι ούτε ο Άνθιμος, ούτε ο Ιγνάτιος, αλλά ούτε κάν ο Ιερώνυμος. Συνεπώς μη γλωσεύουμε την μπέρδα μας.
Του Παναγιώτη Π. Νούνη
Προσωπικά Χρονολόγια καὶ Σελίδα Κειμένων (FB): https://web.facebook.com/panagiotisnouni  , https://web.facebook.com/christinanounii ,
 https://web.facebook.com/groups/163831617575260/
Tιτίβισμαν (Twitter): https://twitter.com/panagiotisnoun1
Ἡλεκτρονικὸ Ταχυδρομεῖον (@): panagiotisnounis@gmail.com
Ἡμερολογιακὸν Ἱστολόγιον (Βlog): https://apologitikaa.blogspot.com.cy/

Προσωπικὸ Τηλέφωνο (Pr. Tel. in Cyprus): 00357+ 96897711